A
Anoniem
Guest
Hoi dames,
Hebben jullie ook dat je al weet dat je ongi gaat worden?
Ik heb woensdag mijn NOD en weet bijna zeker dat ik gewoon ongi wordt...
Ik voel het niet echt maar ik heb dan meestal wat afscheiding dat niet zo fris ruikt.
Sorry voor de duidelijke uitleg maar anders weet ik niet hoe ik het moet opschrijven.
Maar ik kan het natuurlijk ook giga mis hebben. Weet het niet meer.
En nou is mijn mannetje ook nog een beetje aan het twijfelen of hij nu wel een 2e wil!
Dit omdat ons zoontje behoorlijk last heeft van frustraties en daardoor nogal kan
slaan en schoppen en driftbuien heeft. Persoonlijk kijk ik er wel doorheen. Hij krijgt
vrijdag de keel- en neusamandelen eruit en hij gaat binnenkort 2 ochtenden naar een
kinderdagverblijf waar hij lekker kan spelen met andere kinderen. Daar leert hij ook
weer van (praten ed) dus ik denk dat het wel goed komt met hem. Weet ik wel zeker.
Maar mijn mannetje is iets minder nuchter als ik en da's dan best lastig......
Ik baal ervan dat het nu weer zo gaat, maar we zullen wel zien. Loopt wel los.
Ik moest het even kwijt... Bedankt voor het lezen...
Liefs Melanie
Hebben jullie ook dat je al weet dat je ongi gaat worden?
Ik heb woensdag mijn NOD en weet bijna zeker dat ik gewoon ongi wordt...
Ik voel het niet echt maar ik heb dan meestal wat afscheiding dat niet zo fris ruikt.
Sorry voor de duidelijke uitleg maar anders weet ik niet hoe ik het moet opschrijven.
Maar ik kan het natuurlijk ook giga mis hebben. Weet het niet meer.
En nou is mijn mannetje ook nog een beetje aan het twijfelen of hij nu wel een 2e wil!
Dit omdat ons zoontje behoorlijk last heeft van frustraties en daardoor nogal kan
slaan en schoppen en driftbuien heeft. Persoonlijk kijk ik er wel doorheen. Hij krijgt
vrijdag de keel- en neusamandelen eruit en hij gaat binnenkort 2 ochtenden naar een
kinderdagverblijf waar hij lekker kan spelen met andere kinderen. Daar leert hij ook
weer van (praten ed) dus ik denk dat het wel goed komt met hem. Weet ik wel zeker.
Maar mijn mannetje is iets minder nuchter als ik en da's dan best lastig......
Ik baal ervan dat het nu weer zo gaat, maar we zullen wel zien. Loopt wel los.
Ik moest het even kwijt... Bedankt voor het lezen...
Liefs Melanie