kennen jullie dit?!

hoi

ik voel me zo slap de laatste week. ik het totaal geen energie. het lijkt of mijn conditie naar nul is gegaan. echt veel last van de hitte heb ik niet. maar soms ben ik heel duizelig en ontzettend slap. ik voel me een trekpop. ik wordt er heel depri van. ik wil me zo graag fit voelen.
hebben meerdere dit? ik hoor om me heen van mensen die zwanger waren dat ze juist veel energie hadden. nou het tegendeel is bij mij waar!
soms meet ik mijn hartslag en is die over de 100. ik meet dat op mijn pols. terwijl ik toch zo moe ben.
help me please.
 
Hoe ver in de zwangerschap ben je, Mo?

Ik ben nu op het einde van de zwangerschap en heb minder energie dan normaal, maar daar heb ik niet zoveel last van omdat ik toch alles op m'n eigen tempo kan doen (dankzij zwangerschapsverlof)
In de eerste periode van mijn zwangerschap, tot een maand of 4, voelde ik me ook echt als een dweil. Geen energie, het leek wel of ik alleen nog kon slapen, en een conditie van nul komma nul.
Als ik 's avonds thuis kwam uit mijn werk, dan viel ik meestal op de bank in slaap, werd wakker om even te eten (waar gelukkig mijn man voor zorgde) en sliep vrij snel daarna weer verder.
Heel frustrerend vond ik dat!!!

Overigens ging het wel over, en hoewel ik nooit zover gekomen dat ik meer energie had dan voorheen, kon ik na die eerste periode toch weer gewoon normaal functioneren en ook sporten en zo (wel op een iets lager tempo).

Veel sterkte,

N.
 
Ik ben nu 14 weken 5 dagen en door het weer heb ik me ook knap lamlendig gevoeld. Kon geen stap verzetten. Tot de 12e week was dat nog veel erger en sliep ik bijna alleen maar. Ik zit nog niet op het niveau waar ik zou moeten zitten, maar ik kan in ieder geval weer wat doen zonder uitgeput te raken.
Sterkte, ik weet hoe rot het is, je wil toch graag een stralende aanstaande moeder zijn...

Groetjes Kiki
 
hoi Mo
ik ken het helemaal.
ik ben nu 9 week en 4 dagen.
alles wat ik doe wortd ik moe van, zelfs als ik er al aan denk.
een stuk lopen of de trap op ben ik al bekaf, mijn hart gaan dan ook te keer.
ik voel me nu wel een beetje schuldig tegen over mijn man die doe nou het meeste in huis. ook al zegt hij dat ie het niet erg vind, blijf ik toch een sculd gevoel houden.

ik wens je nog een fijne zwangerschap toe en geef toe aan je moeheid.

groetjes henny
 
Ik weet niet hoever je in je zwangerschap bent, maar er zijn inderdaad periodes dat je jezelf zo futloos als wat voelt. Vorige week had denk ik driekwart van de Nederlanders het met dat warme weer.... Maar ik heb zelf vanaf mijn 24e week weer volop energie en nu ben ik dus in de 30e week en ik ga echt helemaal inkakken... Als ik de trap oploop, moet ik haast gaan zitten, zo week voelen mijn benen dan... Echt heel irritant, want ik wil graag nog een hoop doen, maar mijn lichaam werkt een beetje tegen...
 
hallo allemaal
bedankt voor jullie antwoorden.
ik ben trouwens nu 28 en halve week zwanger. vandaag ging het trouwens wel. ik heb veel gepoetst in huis. dus misschien lag het ook veel aan de warmte.
groetjes van Mo
 
Terug
Bovenaan