Kennen jullie dit?

A

Anoniem

Guest
Deze week..de week voor mijn menstruatie lijkt het erop dat ik een voorbloeding heb.
De afgelopen dagen ineens heel iets bruin..en een tikkeltje rood. Het is haast de moeite niet hoor..zo minimaal en heb niks geen klachten.
Baal wel een beetje...Hadden goede hoop voor deze maand.
Het is nog afwachten...Afwachten op volgende week..kijken of de menstruatie door gaat zetten of toch...weg blijft.
Volgende week weten we het zeker...blijft het bij ronde 5 of gaan we vol goede moed voor ronde 6.

Ja ik heab dat ook! Ik vroeg me ook al af was dat nou is

Gyn vertelde me dat dit 'voorbloedingen' kunnen zijn.
Pas bij helder rood bloed begint je cyclus pas echt..
Nog niet tellen dus, hihi

Hoi LouLou

Het kan nog van alles zijn.

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap gehad en toen bleek het toch een menstruatie te zijn toen ik aan het 'ontpillen' was.

Bij deze zwangerschap had ik hetzelfde en dus dacht ik dat ik ongesteld zou worden (deze keer geen ontpillen, ik had een spiraaltje). Maar een paar dagen later nog niets te bekennen. 1 zwangerschapstest later was duidelijk waarom...ik was zwanger! Het zal dus waarschijnlijk een innestelingsbloeding geweest zijn. En nu ben ik 23 weken zwanger.

Dus wil je echt duidelijkheid dan kan je er het beste een test tegenaan gooien op je NOD.

Succes, ik duim voor je!

Groetjes, Irene

Ik ben van het maart 2011 forum maar ik dacht gewoon een week ongesteld geweest te zijn, was wel iets anders dan anders meer bruin bloed maar ging nog geen lichtje branden van dat ik ook zwanger kon zijn. En nu inmiddels dus 14 wk zwanger. Hopelijk is het voor jullie allemaal snel raak.

Gr. Tamjo

soms kan het ook innestelingsbloeding zijn, dat kan helder rood zijn maar ook beetje bruin/rood achtig dus het zegt nog niks.

veel s6 ermee en duim voor je

gr mama van sharon

Terug
Bovenaan