Kennen jullie Littlegirlstar

Ha Es!

Ik heb 'em even gegoogeld voor je, maar hij kent 'em alleen los: little girl star. En dan nog kom je het merk alleen tegen bij internet winkels volgens mij...
( en veel 2ehands en MP-sites...) Maar daar zit je niet op de azen volgens mij, hahahha! Zo heb ik een heel leuk merk gezien voor Nina. oopsydaisybaby, met super lieve pettiskirts. Zucht... Ik denk dat ik er een koop voor haar verjaarsdagkleren, hahahha! Ze zijn te vreselijk meisjesachtig voor woorden, maar voor een enkele keer mag dat bij mij wel...
Alles goed met jou en lovely Sanne? Helemaal goed opgeknapt van alles? Ik heb eigenlijk nergens meer last van, afgezien van dat vreselijke stuk zwoerd onder mijn navel! ik moet nog 5 kg tot aan mijn begin gewicht, en ik krijg al mijn broeken al weer over mijn kont, maar helaas past die vreselijke lap huid er nog niet in, grumbel grumbel! Vanaf vanavond heb ik gezworen dat de WII fit weer gebruikt gaat worden dagelijks! Doet Sanne het goed? Jobje vreet zich een breuk... Daar is geen melkfles tegen aan te bewaren. Hij heeft al forte voor hongerige baby's maar 't helpt nog geen zier. Ben vandaag begonnen aan flesjes van 125 ml, kijken of dat zoden aan de dijk zet, hahahha!

Liefs, Marieke

Hey Esther!

Je kunt het bij de Makro kopen!!
Ik moet zeggen dat ze er best leuke dingetjes van hebben en dat voor een prikkie.. Gwen heeft er ook wat zomerjurkjes van gehad, erg lief..

Succes en tot zondag!

Esmé mv Kay en Gwen

Terug
Bovenaan