kennen jullie me nog? Ben weer terug na een schijnzwangerschap

Hoi dames,

ik ben helaas weer terug van het november forum. vandaag een inwendige echo gehad en helemaal niets te zien tot mijn verbazing.
En dit allemaal terwijl ik wel een positieve test had vorige week.
Ik had de HA gevraagd om een echo omdat ik last heb van veel bloedverlies, terwijl de test positief aangaf.

blijkt nu dus dat ik gewoon ongi ben geworden.

Wie heeft dit ook al eens eerder meegemaakt?

Ik vind het maar vreemd allemaal.

Een verdrietige ik.

Liefs,
Bellie

oh meid wat ontzettend teleurstellend nieuws ja?wat klote voor je zeg..!!! een collega van mij heeft dat ook een x gehad een test thuis die harstikke positief was...ff later na de huisarts nog een test... heleamaal niets... heel raar.. of schijnzwanger of vruchtje verloren...!!! kijk na een menstruatie baal je,maar na dit helemaal!!!! nou meid kop op he!!!!!

op na de volgende ronde!!!!
succes

liefs cenn

Wat vervelend! Je weet helemaal niet meer waar je aan toe bent. Ja, misschien vruchtje verloren. Die hormonen komen toch ergens vandaan. Bij schijnzwangerschap heb je ook zwangerschapsverschijnselen. Nou, wat kan ik zeggen? Kop op! Sluit je weer aan bij de rest. we gaan er gewoon voor en niets houdt ons tegen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hi Bellie

Ja ik ken je nog! Balen zeg, dat je niet zwanger blijkt te zijn. Wat een teleurstelling!

Ik heb zelf 1x een positieve test gehad toen ik ruim een week over tijd was. Helaas werd ik de dag erna heftig ongesteld, dus ik heb niet eens de tijd gehad om aan het idee van zwanger zijn te wennen. De teleurstelling was er niet minder om. Het is echt ff slikken he...? Maar kop op meid, jouw tijd komt zeker nog wel!

Sterkte, groet cee

Nou Bellie, wat een verhaal.
Wat ontzettend rot voor je.
Ik hoop voor je dat je gauw weer (echt) zwanger bent, echt ik gun het je.
Ik heb er zelf nog nooit van gehoord en heb er zelf vorige week ergens een grapje over gemaakt... Ik wist niet dat dit echt bestond bij mensen.

In ieder geval kop op en vlijtig blijven klussen.
Komt er geen kindje van dan is het nog altijd goed voor de lijn...

Dikke kus
Dyonne

Hoi Bellie,

Ik heb hetzelfde gehad als jij. Alleen moest ik wel bloed prikken en daaruit bleek dus dat ik WEL zwanger was geweest maar dat het gewoon in een zeer vroeg stadium mis is gegaan en dus geen vruchtje is aangemaakt. Dan lijkt het wel alsof je niet zwanger bent geweest en gewoon ongesteld bent geworden maar de ongesteldheid was dus niet gewoon een ongesteldheid maar een miskraam. Een test geeft niet zomaar positief aan dus dikke kans dat je 'gewoon' een miskraam hebt gehad. Inmiddels ben ik moeder van een prachtige dochter van een half jaar dus probeer niet teveel te treuren of je onzeker te voelen. Je gaat er gewoon weer voor!

Groetjes F.

Terug
Bovenaan