A
Anoniem
Guest
Hoi hoi
Ik ben na maanden weer eens hier (schaam)
Ben al jaren lid van het jongegezinnen forum, maar eerst tijden op het forum, als zwanger worden langer duurt gezeten.
Ik ben nu 36,1 dag en ik moet rust houden ivm dat mijn baby te klein is in groei
Vanmiddag heb ik weer een afspraak in het zkh, een ctg en echo enzo en dan weten we hopelijk weer wat meer.
Vooralsnog was ik vorig weekend opgenomen geweest en vanaf die maandag komen ze nu dagelijks thuis een CTG maken.
Ik ben dus eigenlijk thuis opgenomen, mag niets in het huishouden doen, alleen liggen en zitten en een bakje koffie of een boterham smeren. Thats all
En ik doe het maar al te graag hoor want we zijn er behoorlijk van geschrokken eerst leek alles zo goed te gaan, ondanks dat mijn zwangerschap best zwaar is en is geweest
Ik ben namelijk via ICSI zwanger , had overstimulatie dus de eerste weken ook plat gelegen, Twee keer een zware luchtweginfectie tegen longontsteking aan gehad.
Tot 6 maanden alles er uit gekotst, 20 kilo lichter nu dan toen ik zwanger werd en ik heb een schildklierziekte die wel eens tot wat probleempjes zou kunnen gaan zorgen maar daarmee gaat alles wonder boven wonder goed
Ik heb een site bij punt.nl waar ik alles opschrijf, En daar ben ik meer dan druk mee meestal maar toch trekt t me ineens ook weer hier eens te komen kleppen en mss omdat ik nu toch niet veel anders mag en kan?
Nou goed wil je meer van me weten?
www.cynthia1975.punt.nl (wel leuk als je ook een reactie plaatst dan aldaar)
En ik kom snel weer ff kijken hier hoe het iedereen vergaat. Ken er wel een stelletje van jullie hoor en chat ook regelmatig met een aantal .........maar toch natuurlijk ook best veel dames niet
Nou fijne dag en ik zal laten weten hoe het in het zkh was.
Als ik niet weer moet blijven dan wel te verstaan
Liefs,
Cynthia