kennen jullie mij nog, doe ook al ruim 1,5 jar mee..........

hallo dames,
misschien dat sommigen van jullie mij nog kennen van september 2004. Even een herinnering:
September 2004: na 3 maanden gestopt te zijn met de pil bleek ik zwanger. Ik begon met 8,5 week te bloeden maar op de echo klopte het hartje nog wel, ik was alleen 3 weken minder ver heen dan ik dacht (beetje vreemd) Uiteindelijk met 10 weken en 1 dag geconstanteerd dat het kindje in mijn buik niet meer leefde.
September 2005: precies een jaar later weer zwanger, maar 6 dagen na de positieve test een miskraam gehad in eind september.
Oktober 2005:  6 weken na de laatste miskraam weer zwanger, maar 2 dagen na de positieve test weer een miskraam.
December 2005: 5 weken na de laatste miskraam weer zwanger, was ondertussen al met chromosomenonderzoeken begonnnen in het UMCG.
Nu 21 januari 10 weken en 5 dagen zwanger en gister een echo gehad en het is goed!!!!!!!!!
Het hartje klopt beentjes, armpjes alles zit eraan. Hij was druk met schoppen en draaien.
Dus nu eindelijk voor de allereerste keer ziet het er goed uit.
Ik had nooit gedacht dat ik mijn eigen kindje zo goed zou zien op een echo, maar toch na al het verdriet en alle teleurstelling toch bij ons een wonder.
Een heel groot wonder, dat groeit in mijn buik.
Veel liefs simone

Lieve Simone,

Er gaat mij niet zo 1,2,3 een lichtje branden, maar ik wil je wel graag feliciteren met je zwangerschap! Geweldig dat er een wondertje in je buik groeit, en dat het er allemaal goed uit ziet.
Zelf heb ik in mei 2002 en april 2005 een mk gehad (in 2003 een zoon gekregen), en weet dus hoe bijzonder het is dat er weer een wondertje in je groeit! Ben inmiddels alweer 18 weken zwanger van de tweede.

Ik hoop dat je nu een beetje kunt gaan genieten. Er komt echt een kindje!

Groetjes, Kat (juni-forum)

Van harte Simone en geniet er van.

En Kat, wat schiet dat al weer op he. Jij al weer 18 wekenz wnager en ik alweer 30 weken. Vorige jaar testte ik in deze tijd positief. Heb nu dan ook echt het gevoel al een jaar zwnager te zijn. Het voelt als een olifantendracht.

Nou nog even doorzetten en dan zijn we waar we willen zijn.

Liefs
Miep

Hoi

gelukkig ben ik hier nu ook weer niet zolang dat ik je van het begin ken, maar het is wel geweldig om te lezen dat het nu zo goed gaat. Geniet er maar heel erg van! Gefeliciteerd!

Hallo Simone,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Goh, je hebt ook al wat achter de rug zeg! Ik heb er bewondering voor dat je het al zo lang vol houdt. Wij zijn nu ruim 2 jaar bezig. In januari 2005 zijn we begonnen met onderzoeken in het ziekenhuis. Er is niets geks geconstateerd. Ook ben ik geopereerd en zijn mijn eierstokken doorgespoten. In november 2005 heb ik eerste hormoonbehandeling gehad (met buikinjecties) zonder resultaat, want in december werd ik weer ongesteld. Door kerstdrukte moesten we de hormoonbehandeling een maandje opschuiven. Het wonder geschiedde; toch zwanger geworden op de natuurlijke manier. Ik was 6,3 weken zwanger en afgelopen vrijdag heb ik toch een miskraam gehad. Heel vervelend en moeilijk, maar we geven de moed niet op. Woensdag moet ik voor echo naar ziekenhuis om te kijken hoe het nu is en dan horen we wel wat de beste optie is. Of gewoon op de natuurlijke manier proberen zwanger te worden of met hormoonbehandeling. Ik wens jou in ieder geval een hele fijne zwangerschap toe.
Groetjes Jeanette

hoi simone

wat komt jou verhaal me toch bekend voor.ook ik heb in het tijds bestek van 1,5 jaar al 3 mk.achter de rug de laatste is vrij recentelijk en dadeert van het begin van het nieuwe jaar.
zo is er bij ons ook bloed afgenomen voor een chromosonen onderzoek.ben nu aan het wachten tot ik ongesteldt wordt. want dan kunnen we weer gaan klussen.

was afgelopen maandag bij een vriendin op bezoek zij vertelde me dat ze weer zwanger is en in aug.uitgeteld is, 7 dagen nadat ik eigenlijk was uitgerekend.niet dat ik het haar niet gun maar je denkt wel warom hun wel en wij niet.
zo ging het ook met haar eerste zwangerschap, toen we ook ongeveer gelijk waren uitgetelt.het doet verdorie zo'n zeer.
nou rest me nog om jullie succes te wensen met jullie zwangerschap en dat alles heel goed mag gaan.

groetjes

Terug
Bovenaan