kennis maken

A

Anoniem

Guest
Hallo onze namen zijn  Alexandra en Michiel  !I Wij, zijn al bijna 2 jaar bezig om zwanger te raken , maar tot ons verdriet lukt het maar niet! nu zijn wij met z'n tweetjes bij de huisarts geweest en deze heeft in eerste instantie mijn man naar het ziekenhuis gestuurd voor een sperma contole ! Ik most voor een uitstrij en een bloedcontole voor de hormoonspiegel ! kan iemand mij vertellen wat de volgende stappen  zijn in deze procedure ?? Mijn huisarts is er heel onduidelijk in !
Groetejs en alvast bedankt
Alexandra en Michiel

he meis, kan je helaas niet helpen mijn man en ik zitten zelf nu pas in ronde 3
misschien in het andere forum:als zwanger worden langer duurt   kun j een s kijken maar je kunt ook hier blijven hangen want geloof dat hier ook wat meiden zijn hoor
oh ja en welkom hier he vanaf deze plek alvast heel veel succes
liefs tamaar

hey alexandra en michiel,

mijn man en ik zitten in hetzelfde schuitje als jullie, ik heb vrijdag ook de sperma naar het ziekenhuis gebracht en ik kan morgen na twaalven bellen voor de uitslag (brrrrr) het is niet tof he!
Wij zijn ook 2 jaar bezig en het wil maar niet lukken!
Als het zaad goed is word ik doorgestuurd naar de gyn! Het is allemaal wel spannend vind je niet.
Ik ben trouwens sini ben 22 jaar oud en mijn man is 29 jaar en we zijn 6 jaar saampjes waarvan 1 jaar en 1 maand getrouwd!
Waar komen jullie vandaan? Wij het het zuiden van limburg.

liefs Sini

Hai Alexandra en Michel,
Ik ben Sies en 36 jaar (al een ouwtje haaha)!
Ik kan je natuurlijk niet precies vertellen wat ze gaan doen, maar kan je wel vertellen hoe de procedure bij ons is gegaan. Wij zijn na ruim een jaar naar de HA gegaan en die heeft ons meteen doorgestuurd naar de gyn. Ik moest ook als eerste mijn vriend zijn kwakkie brengen. Gelukkig alles goed. Toen is de gyn gaan kijken of mijn eileiders wel open waren door deze door te spuiten. Gelukkig ook alles goed en de maand daarop bleek ik zwanger (na 2 jaar eindelijk). Je bent na het doorspuiten van je eileiders namelijk extra vruchtbaar, nou dat bleek ook wel! Helaas na 9 weken miskraam in oktober vorig jaar. In november gecurreteerd en in december weer voor het eerst ongesteld. Toen nieuwe afspraak bij gyn eind maart om te onderzoeken of ik wel een eisprong had. Je moet dan bellen als je ongesteld bent geworden en dan moet je binnen een bepaalde tijd naar het ziekenhuis en kijken ze of je een eisprong hebt. Heb je dat niet dan krijg je een hormoon(Clomid) om het op te wekken (ik hoop dat ik het zo goed vertel, pin me er niet helemaal aan vast). Maar goed, wij naar huis (moest dat weekend ongesteld worden) en vrijdags komen we erachter dat ik zwanger ben!!!! (ondertussen alweer bijna 27 weken). Dus dat is ongeveer de procedure. Als  dit ook allemaal goed is gaan ze volgens mij nog met een  kleine buikoperatie kijken of je geen verklevingen hebt enzo. Ik weet dus niet of de procedure in elk ziekenhuis hetzelfde is. Maar wij zijn in het ziekenhuis heel goed geïnformeerd over alles, dus wist precies wat ons te wachten stond. Ik hoop dat alles goed is en dat je eerder zwanger bent dan dat je de onderzoeken moet ondergaan. Ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik er afentoe wel moedeloos van werd, maar ja het is voor een goed doel!!
Ik kan je alleen maar aanraden om een dag of 2/3 voor je vruchtbare periode te beginnen met klussen en dan om de 2 dagen tot een week erna. Elke dag heeft echt  geen zin, omdat dan de kwaliteit van het sperma achteruit gaat en sperma blijft 3 dagen goed, dussss...!!!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!
Ik wens jullie in iedergeval heel veel sterkte en suc6 en hoop dat het snel lukt!!
Lfs
Sies

quote: Sini reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2006 16:04:11'));

Hoi sini !

Ik ben Alexandra en 23 jaar en mijn man 31 ! Wij   zijn sinds 4 jaar een stel en 1 jaar getrouwd !!!
Zeker is het spannend en het ergste is , dat  de uitslagen van het lab steeds zo lang duren  !
Maar ja dat heb ik wel over hoor ! En ik hoop dat ooit dat wachten beloond wordt !

trouwens wij komen uit nieuw-vennep (noord holland )

quote: Appiesies reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2006 17:02:53'));  

Hoi sies !  
Leuk voor jullie en ik hoop dat de rest van je zwangerschap spoedig verloopt !
bedankt voor je berichtje en ik  blijf positief denken !!  
 Want het komt die dag dat het bij ons ook gaat lukken !

Liefs Alexandra en Michiel

Terug
Bovenaan