kennismaken!!!!

A

Anoniem

Guest
Dag Dames

Ik wil me in dit berichtje even voorstellen..ik ben sacha, 31 jaar en ik heb al 2 schatten van kindjes van 5 en (bijna 4) jaar. Nu ben ik samen met mijn vriend een poging aan het wagen voor een derde kindje (pure luxe dus). Ik lees al een tijdje mee en ik moet zeggen dat het prettig is om te lezen dat er net zoveel zenuwen, stress, verdriet, hoop en geluk door jullie lichamen giert als door dat van mij.
Ik  ben afgelopen maand gestopt met de pil, vrijdag de 17e had ik een positieve ovu-test en hebben we naar harte lust "geklust".....nu dus maar afwachten..mijn NOD zou 31 maart moeten zijn maar ik heb geen idee of mijn lichaam na 3 jaar pilgebruik meteen alweer regelmatig is. Mijn ovu was wel precies op de datum zoals ik het uitegerekend had, en de test gaf toen ook een positieve streep weer.

Bij mijn vorige 2 kindjes was het meteen raak, tussendoor wel een miskraam gehad maar dat was wel met een andere partner dus wellicht dat dat ook nog invloed heeft.
Ik ben erg benieuwd, soms denk ik wel eens dat je het TE graag wilt en het daarom niet meteen lukt.......nog 2 weekjes wachten...pfff...ik snap jullie ongeduldigheid maar al te goed....

Iedereen sterkte met wachten en hopen....
Groetjes sacha

welkom op het forum!
leuk dat jullie voor een derde gaan! Wij gaan voor de eerste maar ik denk dat die spanning bij iedereen hetzelfde is, ook al ga je voor je vijfde ofzo!

Nou ik hoop dat we snel kunnen lezen dat je zwanger bent!

Succes, groetjes Roseliek

Hoi Roseliek

Ja, ik denk inderdaad dat de spanning net zo groot is......ik ervaar het in iedergeval wel zo, het wachten tot de rode duivels weer in grote getalen optreden of dat ze de komende 9 maanden met vakantie zijn...pfff.....ze zeggen niet voor niets dat wachten lang duurt hahahaa

groetjessssssss

Terug
Bovenaan