A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal
ik zal me even voorstellen
ik ben 27 jaar en wil heeeel graag kinderen
heb al 9 jaar een vriend en we hebben nu eindelijk besloten van af aug het te gaan proberen
vriendinnen van mijn hebben net een kindje of zijn net zwanger
ik merk dat ik wat jaloers ben en soms ook echt een beetje in de put zit dat ik zo lang moet wachten ( wil nl al heeeel erg lang graag moeder worden)
mijn spiraaltje is er 2 weken geleden uit gehaald want ik wil even kijken of mijn cyclus weer een beetje op gang komt
ik ben erg bang dat het bij mij niet zal lukken dit ook omdat mijn zus al 11 jaar bezig is....en als je dat van dicht bij mee maakt word je toch echt met je neus op de feiten gedrukt dat een kind echt een geschenk is....
ik heb vandaag echt een verdrietige shit buil, erg labielerig en bijna jankerig
toen ben ik dus op zoek gegaan naar een forum en kwam hier terrecht
ggroetjes
ik zal me even voorstellen
ik ben 27 jaar en wil heeeel graag kinderen
heb al 9 jaar een vriend en we hebben nu eindelijk besloten van af aug het te gaan proberen
vriendinnen van mijn hebben net een kindje of zijn net zwanger
ik merk dat ik wat jaloers ben en soms ook echt een beetje in de put zit dat ik zo lang moet wachten ( wil nl al heeeel erg lang graag moeder worden)
mijn spiraaltje is er 2 weken geleden uit gehaald want ik wil even kijken of mijn cyclus weer een beetje op gang komt
ik ben erg bang dat het bij mij niet zal lukken dit ook omdat mijn zus al 11 jaar bezig is....en als je dat van dicht bij mee maakt word je toch echt met je neus op de feiten gedrukt dat een kind echt een geschenk is....
ik heb vandaag echt een verdrietige shit buil, erg labielerig en bijna jankerig
toen ben ik dus op zoek gegaan naar een forum en kwam hier terrecht
ggroetjes