kennismaking

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

ik zal me even voorstellen
ik ben 27 jaar en wil heeeel graag kinderen
heb al 9 jaar een vriend en we hebben nu eindelijk besloten van af aug het te gaan proberen
vriendinnen van mijn hebben net een kindje of zijn net zwanger
ik merk dat ik wat jaloers ben en soms ook echt een beetje in de put zit dat ik zo lang moet wachten ( wil nl al heeeel erg lang graag moeder worden)

mijn spiraaltje is er 2 weken geleden uit gehaald want ik wil even kijken of mijn cyclus weer een beetje op gang komt
ik ben erg bang dat het bij mij niet zal lukken dit ook omdat mijn zus al 11 jaar bezig is....en als je dat van dicht bij mee maakt word je toch echt met je neus op de feiten gedrukt dat een kind echt een geschenk is....

ik heb vandaag echt een verdrietige shit buil, erg labielerig en bijna jankerig
toen ben ik dus op zoek gegaan naar een forum en kwam hier terrecht

ggroetjes

hoi tineb!

welkom hier!
kop op he?! je bent nog niet begonnen.... misschien ben je wel wat meer gezegens op dit gebied dan je zus. en ben je vlot zwanger! (hoop ik voor je natuurlijk)
overgens is je cyclus na het verwijderen van een spiraaltje gelijk weer opgang. dus dat scheelt weer!!!

maar ik snap je wel hoor!
ik ben pas 23 (5jaar relatie) maar wist wel al vlot dat ik kinderen wilde... nu zijn we in januari gestopt met de  pil en gaan we er voor... zit nu in ronde 3 en 30 april nod.. voorlopig zit ik nog met rode duivels opgescheept
en het valt wel tegen als het niet gelijk lukt maar het is niet anders...
het komt vast wel!!!

succes!!!
Jazzie

hallo jazzie

bedankt voor je reaktie!
spannend is het allemaal he om hier mee bezig te zijn
ik weet ook dat ik me niet zo moet laten gaan maar soms heb ik dat gewoon weg niet helemaal in de hand....helaas
ik hoop dan ook hier wat steun vandaan te halen
wat is trouwens NOD...(naderende ongesteld. dat of zoiets...?)
ik dacht ook dat na een spiraaltje de cyclus gelijk weer op gang zou moeten komen
betekent dit dat na eruit halen ik ongeveer binnen een week of 4 ongesteld zou moeten worden???

alvst bedankt en ik zal voor jullie allemaal duimen

Hoi,

Ten eerste welkon hier. En succes met zwanger raken.
En NOD = niet ongesteld dag.

Liefs van shirley

hahahaha grappig zeg al die afkortingen

dank je voor het welkom
moet helaas nog even wachten vanaf aug. gaan we ervoor
tot die tijd rommelen we een beetje met voor zingen de kerk uit en zo ....dus je weet maar nooit hihi xx

Hoi tineb

Ik snap het wel hoor!!! sterker nog ik ken het gevoel heeel goed!
en een btje van je  af klagen mag hier natuurlijk altijd!
ik hoop dat je hier de steun vind die je nodig hebt!
als het goed is moet je idd binnen 4 weken ongi worden
kan ook iets eerder of iets later zijn.. hangt ervan af hoe je cyclus is.
laat ik het zo zeggen voor augustus zal het vast wel goed zitten

ik kan me voorstellen dat je nu aan een kant blij bent dat je een vooruitzicht heb.
maar dat je het soms ook nog verweg vindt lijken. kom gewoon lekker kletsen en je hart luchten! Als je wil mag je me toevoegen op je msn Jazzie-Jaz@hotmail.com...

op een positieve instelling!!

Jaz

Hoi Tineb,

Welkom hier en kop op!

Je kunt je ei hier kwijt want we weten hier samen waar we over praten. Dat is het fijne van dit forum. Je kunt al je vragen en problemen hier kwijt.

Leuk dat je ook komt forummen!!!

Gr. Leah

he meid...

ook ik wil je graag ff welkom heten!!!! en geloof me je kunt hier heel wat steun en herkennning krijgen!!!!! voelt heel fijn!!! en het geeft helemaal niets als je je klote voelt... je soms ff lekker laten gaan is soms een hele opluchting!!!

ook als je mijn email wilt: cenn4you@hotmail.com !!!!

kop op en succes

liefs cenn

Terug
Bovenaan