kennismakingsdag!

ik heb ff een hele gekke ingeving....zal vast komen omdat ik ongi geworden ben ofzo!!!

luister dames, ik merk tijdens het lezen van alle berichtjes dat er veel dames zijn die zo geinteresseerd zijn in de ander haar leven dat het misschien wel een leuk idee zou zijn om eens een kennismakingsdag te organiseren???

kzou niet weten hoe ik/we dat voor elkaar moesten krijgen, maar het lijkt me leuk elkaar eens te ontmoeten....

of zeg ik nou iets heel raars......

xx kimpansee

ik denk dat niet iedereen daar behoefte aan heeft,(kan me ook wel voorstellen)maar wellicht een aantal,waaronder ikzelf wel!
goed idee!!!!!
mischien ergens in het "midden " afspreken van waar we allemaal wonen,bij een Groot punt;bijv. winkelcentrum of ac restaurant...
lijkt me leuk!!!
gr. petra
ik hou me dus aanbevolen.

Best een leuk idee Kimpansee, moet zelf nog even aan het idee wennen om jullie "echt" te zien, dadelijk zit er een bekende bij.....je weet maar nooit.

Maar vind het wel leuk, twijfel alleen nog een beetje...

Groeten Vanessa

Lijkt me op zich wel grappig, maar ik vind het ook wel lekker anoniem zo.
Mijn familie en vrienden enzo weten ook niet dat we bezig zijn.
Ik ben er nog niet helemaal uit.

Kimpansee,
Ik woon heel dicht bij nijmegen... De 4daagse zijn er gisteren door heen gelopen W...
En jij?? spannend he..welk ziekenhuis ga jij dan?? ook naar cwz?? misschien komen we elkaar daar keer tegen zonder het te weten..hihihihihi
ben heel benieuwd..

Terug
Bovenaan