kent iemand cortisol???

A

Anoniem

Guest
hoi hallo,

vandaag de uitslagen gehad van het bloedonderzoek van Renzo,Hij heeft een afwijking in zn cortisol dat is het orgaantje in je hersenen wat je glucose aanmaakt......Renzo had te weinig energie of beter gezegt verbruikte door alleen al wakker te worden te veel energie waardoor zijn bloedsuikerspiegel niet boven de 2 uit kwam en die moet toch echt boven de  3 uitkomen tussen de 3 en 6 is mooi nu is het bij hem sinds de sondevoeding waardoor hij kan doorslapen erg gunstig geworden en stabiel en boven de 4 elke keer leuke berichten en dus geen bezorgde tijd meer dachten we ........tot we dus de uitslag hadden er was (iets wat bijna tot nooit voorkomt)een afwijking aan zn cortisol gevonden......we weten inmiddels dat het ook kan zijn omdat hij toen zo schommelde met zn suiker of dat er eg een afwijking is dat moet dus uit het nieuwe onderzoek wat ze morgen gaan doen blijken.......heeft iemand hier ervaring mee en kan me er iets meer over vertellen ..............we weten als hij het heeft dat die goed te behandelen is maar dat hij zijn leven lang rekening zal moeten houden als hij ziek zou worden met zn bloedsuikergehalte.........morgen horen we meer hoop ik ..............als iemand me meer kan vertellen graag zelfs ...

liefs mamavanTimo en Renzo

Hoi moeder van Timo

Cortisol als je dat teveel in je bloed hebt, dan heb je teveel stress gehad.

De een krijg het meer binnen dan de andere.

Staat er om bekend dat het niet goed is voor je zelf en de kleine.

Ga naar google en tiep cortisol in.

Dan krijg je een heel verhaal erover.

Groetjes Judith

Terug
Bovenaan