kent iemand dat ook?

Hoi ik ben san en ik was eigenlijk te vinden op het forum voor zwanger worden. Maar sinds twee weken hoor ik daar eigenlijk niet meer thuis. Ik heb een miskraam gehad maar wel op een heel raar moment en ik wilde weten of iemand dit ook heeft gehad of herkent van vriendinnen.

Het zit zo. Ik had op 23 of 24 mei mijn eiersprong en toen is het gelukt (bleek later dan). Op 26 mei kreeg ik lichte bloedingen. Ik maakte me niet druk ik dacht zal wel van de sex komen die ik die ochtend had gehad, deed namelijk ook een beetje zeer van binnen. Maar goed het bleef bloeden liep eruit maar geen stolsels. Op 31 mei toen een test gedaan en die was positief. De volgende dag naar de dokter en die dacht een miskraam. Gelijk voor een inwendige echo en daarop was niks te zien. De gynocoloog dacht een stoornis in de cyclus verder niks, maar toch een urine en bloedtest. Die bleken ook positief. Toch een beetje hoop gekregen, maar het bloeden begon weer, zeer heftig en met wat slijm. Nu moet ik blijven bloedprikken tot dat het hormoon uit mijn bloed is. Dat is nu 160.

Wat ik zo raar vind. Ik heb twee weken gebloed. Van een zwangerschap van drie dagen!! (bevruchting 23 mei, bloeding 26 mei). Heeft iemand hier ooit van gehoord?

Ik hoop dat iemand het herkent.
liefs san

Hoi

gebruik je niet een of ander medicijn om zwanger te worden waardoor je positief test?
ik hoop dat je kunt uitvinden wat er precies loos is.

liefs jeanette

Hoi San,

Zo extreem als jij heb ik het niet meegemaakt, maar ik heb wel een keer gehad dat ik op de dag dat ik ongi moest worden positief testte. Niet lang daarna (anderhalve week ofzo) moest ik ineens huilen en voelde me van het ene op het andere moment niet meer zwanger. De volgende ochtend werd ik wakker en wist gewoon dat het niet goed was. Toen ik naar de wc ging verloor ik bloed. Ik zat echt te wachten op het vruchtje dat zou komen, maar dat kwam maar niet. In het ziekenhuis konden ze niks zien in de baarmoeder, maar uit een bloedtest bleek dat ik wel degelijk zwanger was geweest. Het is bij mij toen zo snel fout gegaan, dat het ongemerkt en zonder vruchtzakje uit is gestoten. Ik had toen eigenlijk een gewone menstruatie.

Ik hoop dat je hier toch wat aan hebt. Het is vervelend als je positief hebt getest, maar daarna aan jezelf gaat twijfelen omdat er niks op de echo te zien valt. Dan is het fijn dat er toch een bloedtest is gedaan.

Heel veel sterkte!

Groetjes van Sacha

hoi meiden,
Bedankt voor jullie reacties. Ik gebruik geen medicijnen. En dit was pas de tweede maand na de pil. Ik heb drie positieve bloedtesten en twee positieve urinetesten gehad. Heel raar allemaal. Ik moet maandag weer prikken. Toch waarschijnlijk gewoon een vroege miskraam.
liefs san

Lieve San,

Ik zal je mijn verhaal vertellen...

Ik had al twee weken last van lichte bloedingen...maar toch. Ik dacht eerst aan een te lange ongesteldheid, nooit overkomen, maar kan toch? En een zeurderig ongesteldheids gevoel in mijn buik. Ik wist dat er iets was, dus maar een test gedaan... Ik was zwanger. Mijn man en ik helemaal blij. Dit was op 29 mei. Toch dinsdag na pinksteren de dokter gebeld. Ik kon meteen langskomen. Inwendig onderzoek gehad en ik bloede inderdaad uit mijn baarmoederhals. Meteen werd er een spoedlijn gynaecologie gebeld en ik moest direct komen. Schrikken dus. Ik moest overal tussendoor en weer een inwendig onderzoek, nu een echo. Was geen zichtbare zwangerschap in mijn baarmoeder. Buitenbaarmoederlijk misschien. Ik ook een urine test gedaan en ik was inderdaad zwanger. Toen een HCG bloedtest. Ook positief. Het was toen al duidelijk dat de zwangerschap niet goed zat, of dat ik een miskraam heb/had. Twee dagen later weer een HCG bloedtest. Waarden waren van 4805 gestegen naar bijna 6000. Ik moest beginnen met een chemo kuur (MTX) omdat mijn lichaam het kindje niet zelf afstoote. Vreslijk, we gingen het kindje zelf dood maken. Maar het was een te gevaarlijke situatie voor mij aan het worden. Na drie kuren weer HCG geprikt. En tot onze groote schrik, en die van de artsen ook was mijn bloedwaarde tot boven de 10.000 gestegen! MTX hielp dus niet bij mij en ik moest met spoed worden geopereerd. Dit allemaal in een tijdbestek van 2 weken. Maandag 7 juni hebben we het kindje gezien, het hartje klopte... Het was net 6 weken oud en het zat inderdaad verkeerd... in mijn linker eileider. Ben dinsdag 8 juni geopereerd en inmiddels weer thuis... en niet meer zwanger. Het is goed dat je er vroeg bij bent. Bij mij waren ze net optijd. Terwijl ik ook nog maar zo pril zwanger was. De placenta was al door de eileider heen gebroken maar had geen ernstige bloeding veroorzaakt. Gelukkig maar. Ik heb nu nog maar een eileider en kan gelukkig gewoon weer zwanger worden! Dat is een hele troost. Laat goed op je letten, want als het buitenbaarmoederlijk is kan het gevaarlijk voor je worden. Maar je bent al onder controle en dat is fijn. Ook voor je eigen gevoel, ze laten je echt niet naar huis gaan als het niet kan.
Heel veel sterkte gewenst en een dikke zoen,

Henriët XxX

Terug
Bovenaan