Kent iemand dit echobureau??

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Ik heb een vraagje....
We zijn aan het twijfelen of we misschien toch een pretecho willen laten maken, met name voor later... dan hebben we echt iets tastbaars voor later, DVD en kleurenfoto's...
Nu heb ik een echobureau gevonden in Hoofddorp, van Babyview, zitten op meerdere plaatsen door Nederland.
Heeft iemand ervaringen met dit bureau???
En met hoeveel weken zou je hier het "beste" resultaat hebben, voor 3D ??? Kan dat al met 25 weken?? Want dan zouden ze een plaatsje hebben...Ik ben nu dus 21 wk + 2dg.
Ik vind het allemaal zo spannend! Het is onze eerste....
Ik hoop dat iemand tips heeft!
Als er andere tips voor bureau's zijn, altijd welkom!!! We wonen in Purmerend.
Alvast bedankt!!!
Groetjes Yvette

Hoi Yvette,

ik heb geen ervaring met dit echobureau, maar toen ik opzoek was een een echobureau heb ik me laten adviseren door de vk. Zij kende er een aantal (in en in de omgeving van groningen) waar ze goede en minder goede ervaringen mee had. Diegene die bij ons de echo heeft gemaakt is ook werkzaam in het ziekenhuis en heeft alle officiele papieren. En gelukkig had ze het geslacht ook bij het rechte eind en een dvd opname zat bij de prijs inbegrepen.

Dus mijn advies, informeer bij je vk

succes en veel plezier met het maken van de echo!!

groet,

mamaraf

Wij zijn ook bij Babyvieuw in Hoofddorp geweest.

Een heel leuk bureau vond ik.
Ze lieten alles goed zien en de kwaliteit van de DVD en foto's zijn prima.

Wij wilden geen 3-D echo, dus daar heb ik geen ervaring mee.

Verder is het succes van je echo ook wel afhankelijk van hoe wakker en bewegelijk je kindje op dat moment is.

Wij wilde graag weten wat het werdt en ze kon ons keurig vertellen dat we een meisje kregen. Ze laten je dat ook duidelijk zien en houden het van de DVD af als je dat deel voor jezelf wilt houden.

Ze heeft in ieder geval gelijk gekregen, we hebben ondertussen alweer 5 maanden en schitterende meid!

Veel plezier!!

Liefs,