Kent iemand dit gevoel?

Hoi lieve dames,

ik ben vorige maand weer gestopt met de pil (9 maanden hiervoor was ik zwanger en vroege miskraam gehad, erg van geschrokken en verdriet vandaar weer aan de pil gegaan).

ik zou in principe vanaf nu tot maandag ongesteld moeten worden, nou heb ik al de hele week een wat vreemde onderbuik (niet echt erge pijn zoals menstruatiepijn) en voelt beetje opgezwollen, met af en toe wat steekjes en zo ontzettend moe. Kan elke middag wel even slapen en 's avonds weer. En hele kleine vlagen misselijk en veel trek/honger.

Moet eerlijk zeggen dat ik wel beetje onzeker ben, want dit heb ik nog nooit gehad voor nod.

komt dit iemand ook bekend voor?
laat het me weten alsjeblieft!

Liefs xx
 
Ik ben nu weer zwanger na 9 mnd geleden ook een miskraam, ik heb ook last van m'n buik zijn vooral echt m'n darmen, misschien ben je zwanger of moet je lichaam weer wennen aan dat je gestopt ben met de pil, ik ben niet weer aan de pil gegaan al die hormonen is ook niet fijn voor je lichaam denk ik..

probeer niet te onzeker te zijn hoe moeilijk dat ook is en wacht gewoon rustig af.
 
Aaah gefeliciteerd meid met je zwangerschap <3

ja het is beetje trekkend gevoel constant.. ik heb geen last gehad van ontpillen de vorige keer en had meteen me eigen cyclus weer.
Ben nu na stoppen van de pil al 1x ongesteld geweest.
hoe was jij eronder met de miskraam?
ik wacht het even af tot maandag/dinsdag..

xxx
 
Dank je wel, ja ik heb ook wel wat last van m'n buik maar er gebeurt ook zoveel daarbinnen. Waarom ben je weer aan de pil gegaan? Tuurlijk is het heel verdrietig een miskraam maar wilde toch ook wel weer snel nog een x proberen.. vooral m'n vriend had er moeite mee omdat ik met 7 weken een goede echo had met kloppend hartje en week later bloedverlies weer een echo en toen zagen we eigenlijk het hartje steeds minder snel gaan en daar had mijn vriend heel veel moeite mee, ik wist voor m'n gevoel al dat het fout zat. Tuurlijk ook verdriet gehad maar het is de natuur en ik was blij dat mijn lichaam het zo snel zelf opgelost had.
 
Hey Marissa,

Voor mijn nod had ik ook een soort trekkend gevoel maar ook wat lichte menstruatiepijn. 1 dag na nod negatief, 3 dagen daarna positef. Vooral dat trekkende gevoel vind ik heel kenmerkend.

Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent, dat zou super en supersnel zijn. De pil is idd zoals chan ook zegt wel echt rotspul. Die hormonen gaan door je hele lijf en soms heb je wel meer dan een jaar nodig voor je weer een normale cyclus hebt..

@chan gefeliciteerd met je zwangerschap!

En ook ik heb trouwens een miskraam gehad meiden.. tijdens deze zwangerschap. Nu 37 wk zwanger van nog 1 jongetje wat er eerst 2 waren.

 
Ik heb mij wat meer terug gehouden. Ik heb 5 april mijn nod. Ik heb ook een ander gevoel in mijn buik. Best veel last van mijn darmen. Ik wacht het rustig af! Het hoeft niet perse wat te betekenen. Stiekem hoop ik natuurlijk wel..
 
Dank jullie wel voor de reacties,

zou vandaag/morgen mijn menstruatie krijgen.. vannacht/vanochtend helaas klein beetje licht bruine afscheiding begonnen, meestal begin menstruatie.

alleen altijd mega buikpijn en nu niks.. echt vreemd, ik kijk vandaag even aan hoe het zich ontwikkeld
 
Hi Marissa,

Probeer het los te laten, ook al snap ik dat het heel moeilijk is. Je lichaam kan echt duidelijk van slag zijn wat er allemaal gebeurd is bij je.

Zelf heb ik in januari een miskraam gehad & ik ben nu weer zwanger. Ontzettend spannend en onzeker deze periode maar blijf positief!

Jij verdient dit ook!

Liefs
 
Terug
Bovenaan