kent iemand dit ook

A

Anoniem

Guest
dag dames,

Na mijn laatste menstruatie in oktober had ik echt zoiets van in november is het raak. Dan wordt ik zwanger. Ik was er echt heilig van overtuigd dat het deze maand zal gaan lukken haha. En naar mate de maand vorderde en ik dichter bij mijn nod ga komen is het positieve een beetje weg. Ben me vast alweer aan het vorbereiden op mijn nod.

Misschien niet echt een boeiend onderwerp maar verveel me een beetje ben ziekjes...dus dacht laat ik er wat ingooien misschien reageert er iemand.

Ik kan trouwens ook echt merken dat ik er deze en vorige maand helemaa niet mee bezig geweest. Heel dom ik weet de precieze datum van mijn nod ook niet meer. Dat kan 21 zijn of 23 oktober heeeeel raar. Normaal weet ik dit wel.

Maar ja alle dames hier verder succes met alles en tot schrijvens

Ik reageer hier nog niet zoveel omdat ik ook nog niet veel te vertellen heb. De 20e ga ik weer naar de gyn. en dan pas horen we hoe we verder gaan wat wij gaan doen...iui of iets anders. Maar heb zelf sterk de indruk dat we naar huisgestuurd worden omdat we hoge slagingskans hebben op een natuurlijke manier...

groetjes sweetness

hoi hoi,

jaaaa er reageert iemand hihihihi
vorige maand dacht ik eigenlijk ook wel van nou is het raak     niet dus he
en deze maand denk ik juist dat het helemaal niet raak is omdat ik vorige maand veel en veel meer last had van mijn hormonen.
ben er deze maand ook veel rustiger onder.
maaaaaaaaar aangezien ik nu woensdag of donderdag mijn NOD heb liggen de spanningen toch wel op mijn buik hoor .

het is toch wel spannend aan het worden en ik ga nog ff hard duimen

ik wens je heel veel succes

groetjes moekje

Hallo ik snap helemaal wat je bedoel soms heb ik ook zoiets van ja nu gaat het lukken maar dat komen de rode duiveltjes er weer aan.
Wij zijn omdat ze niks konden vinden naar huis gestuurt van het moet zo ook lukken en mogen pas in augustus2007 weer terug als het dan nog niet gelukt is.
Ik wens jou heel veel succes nog met de onderzoeken en hoop dat je gauw een klein wondertje in jou buik mag hebben.

Gr lily

quote: lily80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-11-2006 13:02:56'));

Jeetje dat is ook vervelend dat je dan voor een jaar naar huis wordt gestuurd. aan de ene kant positief nieuws dat er niks aan de hand is maar een jaar..jeetje.

Aan de ene kant ben ik ook bang dat ik voor een tijd naar huis wordt gestuurd, maar aan de andere kant 1 eileider bij mij is dicht dus heb maar 1 goeie. En mijn man zijn zaad is prima alles zwemt goed maar dehoeveelheid mocht wel iets meer. maar ja ondanks dat toch nog 80 procent kans om op natuurlijke manier zwanger te worden. We zullen het zien

Hopen dat je geen jaar hoeft te wachten en dat jhet binnenkort gewoon raak is. Blijven hopen he..

liefs sw33tness

Hey moekje,

Spannend hoor nog een paar daagjes. Ik heb normaal meestal voor mijn nod pijnlijke borsten en puistjes. Maar die puistjes zijn een paar dagen geleden al gekomen Heel apart, maar ja het menselijk lichaam is raar he. En ik ben deze maand ook een beetje raar....me mannetje moet het een beetje ontgelden beetje sneu maar kan er niks aan doen, kan inene heel chagrijnig uit de hoek komen. Hopen dat dat in ieder geval snel over gaat.

Ik zal met je meeduimen en hopen op goed nieuws!!

Liefs sweetness

Terug
Bovenaan