Keratine behandeling

<p>Hallo lieve dames, </p><p>Ik ben nu 20 weken zwanger en ik vroeg me af of er iemand is die een keratine behandeling heeft gedaan voor je haar tijdens de Zwangerschap? </p><p>Ik hoor graag je ervaring..</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Ja ik laat het al een aantal jaar iedere 5 maanden doen, ook tijdens mijn  zwangerschap.
Ik doe het droogfohnen wel buiten vanwege de chemische stoffen. Heb het ook zonder formaldehyde geprobeerd, maar door alle hormonen is mijn haar zo anders dat het helemaal niet pakte.
Ik weet dat het niet het allerbeste is maar tot op heden hebben de kids er niets aan overgehouden aan die ene behandeling tijdens de zwangerschap.

Misschien als je het voor de eerste keer gaat proberen wel even wachten tot na de bevalling om te zien hoe je er op reageert.. 

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar we iemand die ik ken en je kan het beter niet doen tijdens de zwangerschap, liever even wachten tot er na

Eerlijk ben ook zwanger mijn wens is een gezond kindje.dus laat mijn haar maar froezelen 
En mijn man vind het best schattig lol
Keratine is zo een ongezond ding .

Terug
Bovenaan