kerels..........................

A

Anoniem

Guest
Kerels soms denk ik wel moet je ermee (kan wel genoeg verzinnen hoor)

Maar gisteren kom ik dus thuis van mijn werk om 21.oo uur, zit mijn schoonmoeder hier.Na een tijdje zegt zij ik heb wel zin om in bad te gaan. Wij hebben een bubbelbad dus Jurgen zegt dan ga je toch even. Nee zegt mijn schoonmoeder ik ga thuis we onder de douche.   Jurgen loopt even later weg en komt na een kwartiertje terug en zegt tegen zijn moeder het bad is vol ga maar mooi naar boven. Blijkt dat hij haar het bad heeft laten vol lopen, kaarsjes heeft aangedaan een glaasje wijn heeft klaar gezet. Heel lief natuurlijk maar WAAROM DOET HIJ DAT NIET BIJ MIJ

Groetjes sandra

Ach arme jij zeg.
Hmm tja wat kun je daar aan doen....
Ik zou een bad vol zand klaar zetten en zeggen tegen hem dat zn bad klaar staat hihihihi

Hoi Sandra,
'ksnap je frustratie heeel goed, maarruhh.....waarom vraag je het aan ons, en niet aan hem???

Maar toch....MANNEN!

Ellen mv Julian (man in wording...)

Even illegaal antwoorden vanaf mijn werk. Ik heb het ook wel tege hem gezegd hoor en hij zou het binnenkort ook bij mij doen (maar dan is het geen spontane actie meer)
Het is ook niet zo dat ik er mee zit hoor, kan er eigenlijk wel om lachen.
Vondt het wel leuk om even te melden dat kerels soms zo raar in elkaar zitten maar dat weten jullie vast ook wel

Groetjes sandra

Ach meid, hou op!
Ik weet er alles van (nou...?)

Maar wie weet staat vanavond als je thuis komt van je werk het bad wel klaar....

aaaahhhhh ik heb slaapdienst. Dus ik hoop niet dat hij vanavond het bad vol laat lopen met kaarsjes en wijn want dan is er iets verdachts aan de hand

Groetjes sandra

Tja, dat heb je met veel kerels helaas, daar blijft hun mama op nr1 staan! Hier ook!!!

Terug
Bovenaan