Kermis...

Hallo alle baby's

Zijn jullie al eens op de kermis geweest? Nou ik wel al dus...mama dacht dat ik dat wel leuk zou vinden maar dat had ze wel mooi mis. Wat een herrie!!!! de lichtjes vond ik dan nog wel aardig. Maar toen ik dat eenmaal gezien had heb ik de rest van de tijd mooi mijn ogen dicht gehouden hoor. En ik hoorde mama zeggen dat ze het zo leuk zou vinden om met mij in een of ander draaiding te gaan, maar uiteindelijk vond ze me toch nog te klein...nou ja zeg!! ik ben toch al een grote meid? Maar het ging mooi niet door...moet ik een heel jaar wachten. Gelukkig kreeg ik van mijn oom een hele mooie knuffelbeer. Naar hem heb ik dan ook maar even heel lief gelachen...hihi

Liefs van Emma

Ja! Ik ben met koninginnedag op de kermis geweest, omdat mijn grote zus eendjes wilde vangen. Ik was toen 3 maanden. Maar mijn mama vond het te lawaaiig voor mij en ging snel weg. Mijn grote zus mocht wel blijven met mijn papa ...  

mijn mama mag het van mij achterwege laten,die kerremmis
ik ga al huilen als hier de brandweer door de straat rijd.best lastig als je aan de hoofdstraat van het dorp woont en de kazerne 2 straten achter je zit.

hoi boys and girls

ik vind de kermis wel leuk hoor
mijn grote broer vind het helemaal het einde dus   ik moet altijd mee he als mama en papa heen gaan met kaya
maar als kaya in alle atracties gaat dan gaat mama een beer voor me winnen laast
heb ik een bumba pop gekregen op de kermis
in de avond vind ik het altijd wel leuk met al die lichtjes
als het in westerpark is de kermis dan vind ik het helmaal super want dan zijn me zus haar vriendinnen er en gaan ze allemaal met me spelen alleen mama loop dan met iedereen te kletsen dus we moeten altijd wachten tot dat ze kaar is en pfffffff dat duurt zo lang

xxxxxxxxkuzzzzzzzzzzzzxxxxxxxxxxxxxxxxxx
jayla

Ik vond het geweldig op de kermis!!! Of eigenlijk...ik kan het me niet zo goed meer herinneren.., mama zei dat ik de hele tijd had geslapen...

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan