Kermisattractie

Hebben jullie ook het gevoel dat jullie buik meer een kermisattractie is dan een buik?
Ik voel de hele dag stoten, trappen, bobbels en gekkigheid. hahahaha. Kan me gewoon niet eens concentreren tijdens vergaderingen enzo.

's morgens legt mijn vriend z'n hand ook op mijn buik en precies op die plek stoot de baby dan 2x..zooo leuk dat contact.

Inderdaad! Ik heb het idee dat dit kind meer schopt als mn eerste. T lijkt wel aan het racefietsen joh soms;)
Mn man vertelde vanmorgen dat ie vannacht nog gevoeld had aan mn buik (ik sliep al), en dat het enorm aan het draaien, schoppen enz was. Echt leuk!

Hier ook! Gisteren is ie volgens mij anders gaan liggen want ipv beneden heb ik nu steeds aan de zijkanten en bovenaan geschop etc. Had gisteravond de afstandsbediening op m'n buik gelegd en die golfde als een bootje op het water. Daarna ook maar eens een leeg bakje van m'n toetje erop gezet, die ging ook alle kanten op. Best grappig. Contact maken gaat ineens ook veel beter, ook voor m'n vriend. En ja, het gaat de hele dag door. Succes met concentreren op je werk haah ;)

ons ukkie begint ook al aardig te bewegen heeft soms ook wel dagen erbij dat het minder actief is maar dat komt nog wel tis voor mij wel een gerustellend gevoel dat bewegen in me buik

groetjes tamjoh

@Rowel, Bij mij was het vanaf 20 weken ongeveer aan de buitenkant te voelen, het zien kwam 1 a 2 weekjes later. Hangt ook af van hoe je placenta ligt en ook hoe dik of dun die is, en je postuur. Bij mij ligt ie aan de voorkant en toch was ik er al snel bij qua voelen en zien bewegen. Ben een kleine dunne lat (al is dat door de hormonen gelukkig wat minder geworden) dus dat werkte ook in m'n voordeel.

appart he die buik die op en neer golft.
ook hier vanaf de 20 weken aan de buitenkant te voelen en met 22 a 23 weken echt een buik die op en neer springt. ons meisje is dan ook wel de hele dag druk, hartstikke leuk maar ook wel is vervelend ben zo gauw afgeleid nu hihi
en bibi ook hier als manlief zijn hand erop legt meteen shoppen zo grappig. zelf als ons meisje rustig is en ik wrijf over mijn buik hup meteen iets laten voelen

het gebeurt ook lekker als je het niet verwacht of niet kunt gebruiken hihi... wel fijn om dat kleine mensje te voelen bewegen in je buik.... Ons wondertje word heerlijk rustig als papa de hand op mijn buik legt, wel voel ik dat het kindje dan helemaal die kant op kruipt...

Terug
Bovenaan