Kerst-baby!

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames!
Er is helaas nog steeds geen december-topic geopend. En ik vind het toch wel erg leuk om te schrijven met meiden die ongeveer net zover zijn als ik.
Ik ben Edith, 27 jaar, getrouwd en een dochter van bijna 4,5 jaar. En nu dus 5,6 weken zwanger van de 2de, uitgerekend op 23 december. Het wordt dus spannend...wordt het een kerstbaby...of misschien met oud&nieuw....of misschien komt het zelfs pas volgend jaar, onze 1ste dochter kwam 10 dagen "te laat"!
Vandaag komt iemand van Moeders voor Moeders. Leuk, krijg ik weer een test, toch altijd fijn om weer even bevestiging te krijgen. Op 19 mei is onze 1ste afspraak bij de VK, ik ben dan 8,6 weken en krijg dan ook de 1ste echo.
Ik hoop dat zich meer meiden aansluiten!
Groetjes, Edith.

Hoi,

Gefeliciteerd!
Ik ben nu 6 weken zwanger. Ik weet nog niet precies wanneer ik uitgerekend ben. Ik heb 13 mei een eerste afspraak bij de VK en 16 mei een echo. Dit is mijn eerste zwangerschap, ik vind het dus allemaal erg spannend. Ben nu af en toe beetje misselijk, maar merk er verder nog heel weinig van. Ik kijk erg uit naar 16 mei om te kijken of alles goed is. De week daarop gaan we trouwen en familie en vrienden op de hoogte brengen van de zwangerschap. Lijkt me ook prettig om het dan met iedereen te kunnen delen. Hebben jullie al mensen laten weten dat jullie zwanger zijn?

Groetjes

Hoi,

Gefeliciteerd! Ik ben nu 5 weken zwanger van ons tweede kindje. Onze dochter is nu 1,5 jaar. Als het goed is ben ik 28 december uitgerekend. 15 mei heb ik mijn eerste afspraak bij de vk. Niemand weet nog van onze zwangersachap. we willen nog een paar weekjes wachten. Eerst maar naar de verloskundige. Hebben jullie last van kwaaltjes? Tot op heden heb ik niet te klagen. Beetje zeurderig gevoel in mn buik en erg moe. Ik hoop dat het hiet bij blijft.

Groetjes

Hoi meiden,

Ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger van mn 3e kindje. Uitgerekend rond 13 december....ik hoop maar zo dat hij of zij niet op sinterklaas geboren wordt zeg pfff...dan liever nog met kerst haha.

Ja het decemberforum blijft uit...mij een raadsel hoor!

Groetjes en geniet van jullie zwangerschappen he.

Petra

Hoi dames!
Jullie ook proficiat! En leuk dat jullie zo snel reageren!
Ik heb ook nauwelijks kwaaltjes. Ik merk het vooral aan m'n borsten, die zijn weer een stuk voller en m'n tepels zijn groter. En sommige broeken gaan al wat strakker zitten

Wij hebben het meteen aan iedereen verteld. Dat hebben we bij onze 1ste zwangerschap ook gedaan en dat beviel pruima. De 1ste weken tot aan de echo duren zó lang hè! Nog 3 weken geduld hebben....was het maar al zover!
Groetjes, Edith.

Hoi,

Ik ben nu 6 weken en op 21 december uitgerekent.
Dit wordt mijn 2e kindje. Ik heb al een dochter van 17 maanden.
7 mei heb ik een afspraak met de gyn en krijg ik de eerste echo.
Erg spannend weer
De vorige keer ben ik een week te vroeg bevallen dus daar hoop ik nu stiekum weer op.

Liefs Suzie

Hoi ,

Ik had 18-maart eerste dag laatste menstruatie, dus eigenlijk 23 dec uitgeteld, maar aangezien ik onregelmatige cyclus had ben ik nu dus niet 6 maar 5 weken zwanger :)
en dus 30-12 uitgeteld van onze 2de.

Gisteren de test gedaan en meteen aan onze ouders verteld, we zijn superblij.
Onze oudste is 1 -3 1 jaar geworden.

groetjes en tot snel op ons december 2008 forum hopelijk

hallo!
nog een decemberbaby waarschijnlijk! wat weten jullie het allemaal snel zeg! Morgen ga ik de test doen, ik ben nu bijna drie weken over tijd en voel me vreselijk misselijk. Als de test positief is, komt het kindje rond 24 december. Spannend!

Terug
Bovenaan