kerst jurkje/pakje help

A

Anoniem

Guest
heej dames

ik wil kerstkaarten maken met caithlyn er op en dan met een kerstpakje aan of jurkje dus echt zo,n kerst geval zeg maar wie weet waar ik dit kan vinden

liefs

Hoi,

Vaak hebben ze dit bij de hema blokker of zeeman ed, maar je kunt het ook heel gemakkelijk zelf maken van fleece stof! Of kijk eens op marktplaats, die dingen zijn vaak nog als nieuw!
Je kunt haar ook een leuke pyama aantrekken en alleen een muts opzetten voor de kerstboom, dit doe ik altijd, dit jaar voor het eerst met 3kids,, spannend!

Succes Gr Mj

Heee,

Ik zat al met hetzelfde probleem. Ik heb wel een kerstmuts gevonden maar geen pakje (ook niet bij zeeman, wibra e.d.)
Pyama vind ik wel een tip!

Liefs Reneke

volgens mij hadden ze deze een paar weken geleden bij de Etos. Daar komt dit elk jaar terug, of bij de Dirx drogist. Deze verkoopt ze ook vaak rond deze tijd.

Leuk idee!!!

Hoe was de echo trouwens vandaag??

Liefs,

Suus

Ik koop ze bij de Etos, volgens mij zijn ze er vaak  na Sinterklaas pas te koop.
Las dat iemand zei dat ze er een paar weken geleden lagen...heb ik ze gemist, maar ik ga sowieso volgende week wel even kijken.
Ben ook van plan om zo ´n kerstkaart te maken, 2 jaar terug ook gedaan m ´n oudste 2 meisjes.
Had toen de pakjes(eentje was een kerstman-boxpakje en de andere was een capejes en een rokje) ook bij de Etos gevonden.
Als ik ze weer zie liggen geef ik een gil.
Groetjes Roos.

weet je wat ook erg leuk is. Bij de Xenos (zal vast ook bij andere winkels) heb je zo'n engelenvleugels van echte veren. Lijkt me erg mooi om je kind in het wit te kleden en dan met de vleugeltjes.

Je kunt ook een t-shirt of rompertje etc een tekst op laten drukken/borduren. Als je daar interesse in hebt, kan ik je wel verder helpen.

Hoi,

Toevallig heb ik het gisteren bij Blokker zien liggen.
Kerstpakjes voor jongens en kerstjurkjes voor meisjes. Er zit dan ook een kerstmuts bij. Ik geloof dat de prijs rond de 5 euro lag.

Veel succes!!

groetjes Sanneke

hoi,

ze hebben ze ook bij de formido te koop.
ook rond de 5 euro.

groetjes

Terug
Bovenaan