Kerst weer voorbij.....helaas.

Wat gaat het toch altijd veel te snel, ik kijk er heel lang van te voren naar uit, en dan is het eindelijk zover en ook zoooo veel te snel weer voorbij.
Maar het was gezellig!!! Maandag voor kerst was ik gelukkig vrij, dus de laatste boodschappen en de bestelde taart ophalen, 's middags met Roos gezellig saampjes naar de film, "de Kattenprins" met K3, hij was echt heel leuk en het was erg gezellig samen met mijn meisje.
Eerste kerstdag lekker uitgeslapen tot 09:00uur, heerlijk!!!!, kado's onder de boom, schoentjes voor Linde, Buzz Lightyear voor Roos, puzzel voor papa, en ik heb kaartjes voor Les Miserables gehad, leuk!!!! lekker ontbijtje en koffie drinken bij  mijn ouders.
Ook daar pakjes  onder de boom,  Linde heeft een LaLa-pop gehad, ze is er zooo blij mee, ze zegt de hele dag "lala lala" en dat met haar tong uit haar mond, zo heb je een beetje een idee hoe het  klinkt, hahahaha......
's Middags kwamen mijn  schoonouders + zwagers, en weer kado's!!! het leek sinterklaas wel.
Ondanks dat ik er  niet zo'n zin had in kerst met mijn schoonfamilie viel het  zoals gewoonlijk best mee en was het zelfs best gezellig.    
2e kerstdag s'middags naar mijn ouders voor het kerstdiner, de meiden hadden geen geduld voor amuses, voorgerechtjes, spoom etc....vooral Linde viel echt aan op de aardappelkroketjes, kalfsoestertje en de boontjes, een hele AH-kerstengel ging er ook nog wel in!!!
Als verrassing gaven mijn ouders aan dat ze het leuk zouden vinden om komende
zomer met ons(ons gezin+mijn broertje en zijn vriendin)  op vakantie te gaan, dus vandaag een week Domburg geboekt.    
Wij zouden dit jaar gaan klussen in huis en dus niet op vakantie gaan, ik ben nu dus heel blij met het vooruitzicht van een weekje zee.
Nog een paar daagjes en 2007 is weer verleden tijd, bij deze dus allemaal een spetterende jaarwisseling toegewenst, en dat al je dromen in 2008 mogen uitkomen!!!

Liefs Daniëlle.

Fijn dat jullie kerst geslaagd was. Hier ook. Jammer inderdaad dat het weer voorbij is. Maar hier is het dan ook echt voorbij; vandaag alles kerstspullen alweer opgeruimd.

Leuk vooruitzicht: Domburg (heel mooi, lekker aan de duinen). Jullie zijn dit jaar toch in Kamperland geweest? Alvast veel voorplezier!

Groetjes,
Nelly.

Goh, dat je dat nog weet van Kamperland!!! dat klopt, we hebben toen een hele leuke maar natte vakantie gehad.
Hopen dat het weer nu meezit, ik heb er nu al zin in, wel spannend hoor een week met mijn ouders en broertje+vriendin in een huis, "vrijstaande villa" klinkt leuk maar bij slecht weer vast wel heel klein. Maar goed we gaan er uiteraard positief en met heel veel zin naartoe leven. Het is juli in no time.....

groetjes Daniëlle.

ja het is jammer dat de kerst voorbij is, maar wij hebben allebei maandag lekker vrij genomen dus het is nog wel een beetje vakantie/feestdag gevoel
hier hoeven we iig geen kerstspullen op te ruimen want die waren er al niet

fijne jaarwisseling!

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan