Kerst!!

Hoi,

Zijn jullie thuis of weg met kerst??
Wij zijn op kerstavond lekker thuis, gaan lekker samen all you need!! kijken, (alleen de oudste is er niet dat is wel altijd vervelend)
1e kerstdag gaan we even naar de tante van mijn man en s"avonds gourmetten met zijn 5e (oudste weer thuis)
2e kerstdag naar mijn familie, surprise (zijn met 16man +4kids) en gezellig eten!
3e kerstdag,,haha gaan we naar de zus van mijn man, weer heerlijk eten uiteraard en oude films kijken!

In ieder geval allemaal hele fijne dagen!

Gr MJ

Wij gaan van donderdag t/m zondag naar sunparcs de Haan in Belgie met de hele familie van mijn kant.
Zaterdag gaan we naar Plopsaland de Panne, dat ligt daar vlak bij. Onze dochter is gelukkig groter dan 86 cm dus ze mag in veel attracties, anders is het ook niet leuk voor haar....

Allemaal een fijne kerst!!!!

Groetjes,

Wij vieren kerstavond met z'n drietjes we hebben wat cadeautjes gekocht dus gewoon lekker gezellig 'savonds lekker met mijn mannetje op de bank All you need is love kijken inderdaad heerlijk!!

1e kerstdag komen mijn ouders en zusje en mijn vriend zijn broer hier kerst vieren we hebben lootjes getrokken.
Dan gaan we 'savonds lekker voor ze koken rolade met bessensaus en nog veel meeer.
2e kerstdag geen plannen mijn vriend zijn ouders zitten deze maand lekker in bali dus we zijn 2e kerstdag met z'n drietjes.

Ik heb er in ieder geval super veel zin in! ik heb voor Nynke een heel klein ringetje gekocht bij de juwelier met een hartje zo lief!!!!

Allemaal hele fijne feestdagen!!!!

Liefs Stefanie

morgen avond nog geen plannen hier,
normaal toen mama nog leefde gingen we altijd kerstavond naar de kerkmist maarja dat is nu niet meer,ga niet zonder moeders.

1e kerstdag gaan we uiteten met (Mijn kant) familie eerst 1,5uur bowlen en daarna lekker eten met zn alle
en 2e kerstdag weten we nog nie bij de vader van emiel waren we deze dag niet welkom ivm kinderen van zn vriend die komen.
we zijn wel uitgenodigt bij de zus van emiel hier is zn moeder ook maar ook de rest van het dorp20man en dat vind ik niks kerst met vreemde
dus of we blijven lekker thuis of gaan na mn pa en broertjes en zusjes weer

iedereen hele fijne dagen en vooral een voorspoedig gezond mooi 2010

liefs

Kerstavond weten we het nog helemaal zeker want er is hier ook volkskerstzang maar denk dat we thuis blijven.
1e kerstdag blijven we lekker met zn drietjes en
2e kerstdag gaan we naar mn vader om met de familie - opa, oma, broertje van mn vader met zn gezin en ons gezin te eten en lekker te koffiedrinkenen te spelllen met elkaar.
Ieder jaar altijd weer heel gezellig.
Zondag zijn we weer lekker met zn drietjes en kan Daniel bijkomen van de drukke 2e kerstdag.

Oud en nieuw zijn we ook gewoon lekker thuis,

Liefs Marina

Hoi hoi,

Wij gaan 1e kerstdag naar mn moeder brunchen en kadootjes uitpakken. Daarna gezellig onze atuo inpakken en dan 's avonds nog lekker eten bij mn ma samen met mn broer en oom. En dan rond 20.00 lekker richting Oostenrijk!!!!
Dus meiden, hele fijn kerstdagen en tot in nieuw jaar, met hopelijk goed nieuws!!

Liefs Irene

Kerstavond heerlijk met mannetje op de bank dvd-tjes kijken, morgen effe saampies naar videotheek.1e Kerstdag ook gewoon thuis (voordeel van geen contact meer hebben met schoonfamilie...scheelt weer verplichte familie bezoekjes met kerst!) en 2e kerstdag naar mijn ouders gourmetten.Meestal zitten we nu in Zwitserland, maar vind het nu wel lekker om thuis te blijven, nu Luka nog geen 3 maanden oud is.
Fijne dagen allemaal, en een gezond en vrolijk 2010!
Groetjes Roos.

hoihoi,
ik moet natuurlijk op kerstavond weer werken.. maarja niks aan te doen:p en morgen gaa we naar mn schoonouders gezellig dineren. ze gaat een chinese rijsttafel maken. dus ben zeer benieuwd, 2e kerstdag blijven we lekker thuis mn mannetje gaat nog ff in huis klussen en we gaan lekker eten s avonds en daarna denk ik film kijken. gewoon lekker thuis.

oudjaarsdag gaan we s avonds fonduen bij mijn ouders. en nieuwjaarsdag moet ik werken (vroeg) dus misschien dat we smiddags nog ff wat mensen nieuwjaar gaan wensen maar gewoon lekker thuis is ook wel gezelig.

iedereen fijn dagen toegewenst!
Liefs, Christien

Terug
Bovenaan