Kerst...

hoi hoi

kerstavond: lekker met ons drietjes genieten van de rust en kadootjes :)

1e kerstdag: opa en oma komen hier eten voor het eerst, gezellig en ook lekker rustig

2e kerstdag: ik moet werken en manlief zorgt voor de kleine, zijn broer komt hem gezelschap houden en dat wordt dus hele avond gamen

oud&nieuw: alle broers en aanhang komen hierheen, lekker gourmetten en paar blivjen logeren

mijn zus en pleegzusje hebben nog steeds niks van ze laten horen dus het worden vrij relaxte feestdagen

groetjes sabien

Leuke tijd in het vooruitzicht dus maar wel pijnlijk dat je zus en pleegzusje nog niks van zich hebben laten horen.
Meid, het is hun gebrek, en hun gemis dat ze zo'n lief klein nichtje niet zien opgroeien....

Wij doen niet veel bijzonders, mijn ouders zijn over uit Indonesie....kerstavond doen we niks speciaals, 1e kerstdag brunchen bij mijn ouders en uiteten met halve familie...2e kerstdag ff langs mijn oma en schoonouders en eten bij mijn ouders aangezien mijn man om 21uur werken moet...
Oud en nieuw ook bij mijn ouders met de hele familie omdat manlief om 01uur werken moet....

Liefs randy

hoi hoi

ik mag gewoon werken met kerst.
maar wij gaan kerstavond nog bij oma 1 eten, dan mag manlief werken
1ste kerstdag mag ik savonds werken als ik thuis kom gaat manlief weer werken
en 2de kerstdag gaan we als de planning ut een beetje toelaat lekker verplicht naar grootoma1 en grootoma2 en daarna naar oma2 en daarna moeten we eigelijk nog gaan stappen maar daar heb ik dus dan echt geen zin meer in.
en dan moeten we eigenlijk ook nog ergens opa zien in te plannen.
dus druk druk bij ons
o ja en zelf nog iets aan kerst doen moeten we ook nog inplannen om de cadeaus uit te pakken die onder de kerstboom liggen.

he soms lijken die feestdagen wel een verplicht rondje fam. dat je nergens tijd voor hebt en het valt ook nog in het weekeind dus mogen man en ik ook gewoon vrijdag en maandag nog werken.

oud op nieuw ben ik gelukkig wel vrij dan hebben we feestje thuis met vrienden.
en dan mag manlief ook gaan werken om half 2 gelukkig pas (haha dan ben ik toch al dood moe en wil naar bed)

kuss

zo sparkelgem wat druk!
randy wat super dat je ouders hier zijn

best veel die moeten werken zeg

wij doen niet meer aan verplichtee kerst, en we hebbenmaar 1 opa/oma dat scheelt
zijn familie komt hier met oud&znieuw, mijn ouders komen vandaag en verder lekker rystig
op werk maak ik het ook gezellig met de kids, lekker eten en kerstfilms kijken

nu nog in pyama rollade aan braden hihihi manlief is beetje ziek dus die slaapt nog

groetjes

hoe was jullie kerst?

nou pfff ik ben helemaal dood,
ben ook nog eens verkouden geworden dus puf is weer op nu ff bijkomen deze week.
en hebben jullie leuke cadeau`s gehad :p haha

haha demi vond haar inpakpapier veel leuker dan het cadeau haha

inpakpapier,d at was met sint al een succes hihihi ritselen en scheuren, maar wel de speen in anders stopt ze alles in haar mondje

kerst is lekker rustig gegaan, kerstavodn samen was vooral in pyama iets voor ons zelf doen, samen kadootjes uitpakken:
ik 3 vampierboeken en 1 ghostgirlboek (d ie ziet er so gaaf uit)
hij: katan spel, mok met mara's foto en tekst Daddy's girl en 2 bandshirts en een boek
mara: speelkleed en heel veel kadopapier hihihi en 2 rechterschoentjes van oma, maar dat heb ik haar maar niet verteld hihihi

1e kerst diner met opa oma was wel succes, leuk gezellig lekker en vooral neit te lang.
2e kerst gewerkt erg leuk maar wel pittiger dan ik verwacht had.
Tja is altijd zielig klein jochie 8jr 3 dagen voor kerst uit huis gerukt naar een groep waar iedereen vreemd is

groetjes

Terug
Bovenaan