kerst

hallo dames

Dit jaar voor het eerst kerst vieren met z'n drieetjes. Vind dit wel een heel bijzonder moment en kijk er erg naar uit. boom staat alweer in huis met natuurlijk een speciale bal voor milan. De mijn eerste kerstbal. Gaan 1ste kerstdag gezellig bij mijn ouders vieren en tweede kerstdag bij mijn schoonouders.

Ben wel heel benieuwd hoe het met oud en nieuw gaat met al dat vuurwerk. Blijven dan lekker thuis.

Ben heel benieuwd of jullie dit ook net zo bijzonder vinden als ik dat vind. En wat jullie gaan doen met kerst met de kleintjes.

Vind het met Oud & Nieuw ook wel spannend hoor. Wij zitten met een paar vrienden bijelkaar die ook allemaal nog een kleintje hebben. Dus of het gaat goed en we zitten gezellig allemaal beneden...of het gaat niet en de hele bubs zit boven bij alle kids :) we shall see...

wij blijven thuis, familie komt hier. bewust thuis,zodat de kleine lekker in zijn eigen bedje kan liggen. ik ben wel benieuwd hoe hij het zal vinden. maar het mooiste is natuurlijk dat hij lekker doorslaapt.

met kerst ook 1 dag thuis met familie en 1 dag naar schoonouders. hoop dat alles niet te druk voor hem word. maar ik heb er wel zin in...het heeft altijd wat speciaals, en nu helemaal met ons kleintje!

1e kerstdag gaan wij tussen de melkbeurten door naar mijn ouders in friesland. Lieke haar 1e keer lang in de auto 1,5 uur.

2e kerstdag gaan we naar het spoorwegmuseum met 16 pers. Sinds het overlijden van m'n schoonvader in 2009 verzinnen we ieder jaar wat leuks om heen te gaan met z'n allen. En daarna gaan we bij m'n schoonmoeder thuis op de boerderij lekker gourmetten. Dit alles ook weer tussen de melkbeurten door. :-D

En met oud en nieuw blijven we lekker met ons gezinnetje thuis. Hopelijk met nieuwjaarsdag gezellig naar m'n zus en zwager in duitsland. Maar dat ligt allemaal aan hoe het op de boerderij is en aan de kids hoe die de nacht hebben door gebracht.

Kerst avond zitten we bij de oma van mijn man. Zijn tante is dan jarig en vieren we met de familie daar.

1e kerst dag bij mijn schoonzus met de familie.

2e kerst dag lekker thuis met zijn 3en gaan we lekker gourmetten.

Oudennieuw ook lekker met zijn 3 en thuis.

Nieuwjaarsdag eerst naar mijn schoonouders in de ochtend en daarna naar de oma van mijn man

1e kerst lekker thuis gourmetten met mijn moeder, broer en schoonzus.

2e kerst naar mijn schoonouders en uiteten.

Wou echt geen 2 dagen achter elkaar weg met Eline. Ze is nu 8 weken en zie dat gewoon niet echt zitten.

Ben ook heel benieuwd wat zij met oud en nieuw doet. Ze schrikt vrij snel merk ik wel, maar als ze slaapt, kun je haast een bom naast haar afgooien.

Nieuwjaarsdag erg druk. Eerst naar mijn opa en oma, dan naar een oom en tante. Bij mijn opa en oma gelijk mijn moeder, broer en schoonzus. Smiddags bij mijn schoonouders en zwagers en schoonzussen.
Eline zal dan wel lekker van slag zijn. Daarna dus echt een paar rustige dagen inplannen.

Wij gaan 1ste kerstdag naar mijn zus met heel mijn familie, 20 man dus ik zal Riley wel de hele middag kwijt zijn ;)!!

2de kerstdag vieren we bij vrienden. Gezellig eten, neemt iedereen wat mee. Zo doen we dat 1ste kerstdag trouwens ook!!

Met oud & nieuw gaan we ook naar vrienden. Die hebben een groot huis, iedereen de campingbedjes mee en de kids daar tukken maar.
Wij zijn er vrij makkelijk in, hebben zoiets van daar moet hij maar aan wennen. Hebben met onze dochter ook altijd gedaan.
Als we merken dat het niet gaat gaan we gewoon naar huis.....

Terug
Bovenaan