kerstbal opgegeten?

hallo
afgelopen dinsdag was mijn dochter bij opa en oma en heeft ze ondanks de oplettendheid en een stoel voor de kerstboom toch een kersbal eruit gehaald. ze nam m trots mee, en toen opa de bal afpakte, knapte deze, omdat ze erg begon te hoesten, alsof ze zich verslite was ik bang dat ze glas had binnen gekregen. gelijk flink drinken.
nu 2 dagen later gaat de ontlasting moeilijk, is wel vaker zo, dus niet gelijk zorgen. maar net na het luierverschonen zie ik toch kleine deeltje flinterdun glas in de ontlasting. dus toch glas ingeslikt............... heb net de huisarts gebeld, maar assistent moet eerst overleggen, als ik niet terug gebeld word dan hoeven we er niks mee, en is het niet schadelijk. maar ik voel me wel vervelend. wat zouden jullie doen?????
 
ik zou naar de dokter gaan, je weet nooit hoeveel glas er nog in haal lichaam zit... en wat dat allemaal kapot kan maken. moet even serieus naar gekeken worden denk ik, niet af laten poeieren door zo'n assistente.
 
dat is zeker schrikken zeg.

je weet niet of er nog glas acheter is gebleven in haar lijf je ik heb ooit de tip gehad van me huis arts om dan peperkoek te eten te geven dit kapselt het glas in zo dat het de minste schade veroorzaakt.

wens je verder wel fijne feest dagen en hoop dat er niks erenstigs aan de hand is verder.

ps ben je nog terug gebeld ??
 
Terug
Bovenaan