kerstboom gezet!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Wij hebben vanavond de kerstboom gezet en onze dochter was nog een uurtje op en ze vond het prachtig! Ze was zo enthousiast!
De boom staat, maar de andere versieringen (zoals de hal, het dressior, en andere tierelantijntjes) doen we morgen.
De kerststal van Little People staat eronder. Zo mooi!
Zo speciaal om de kerstboom te zetten met je kleintje erbij. Wat een indruk zoiets kan hebben op een klein kind! Zo'n enthousiasme!
Ik hoop dat jullie kindjes ook zo leuk reageren!

Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle,

Wat leuk!!! Wij vieren morgen nog sinterklaas, dus de boom opzetten hebben we nog niet gedaan. We gaan waarschijnlijk volgende week vrijdag of zaterdag een boom halen (en nieuwe versiering, want ik heb nog tegoedbonnen van een tuincentrum!!)

Nu al zin in en kijken hoe Feline het vind. Vorig jaar woonden we nog klein dus hadden we een miniboompje.

groetjes Maris

Hoi Babybelle,

Wij hebben vandaag de kerstboom gezet. Sven vond het reuze interessant maar we hebben hem wel gezegd dat de boom 'au' doet. Anders denk ik dat de kerstballen binnenkort door de hele kamer liggen.... Nu blijft ie er netjes vanaf!

Groetjes,
Maike

Wat leuk om te lezen dat ze er zo van onder de indruk zijn.
Ik ben benieuwd hoe dat bij de rest van de kids zal gaan...vooral ook met het met rust laten van de boom en de ballen...

Wij vieren zelf geen kerst en hebben dus ook geen boom, dat is in ieder geval 1 zorg minder

groetjes,
Tamar

Wij hebben de boom sinds gisteren staan. Errug gezellig!!! Jammer dat er gelijk twee muziekkerstdoosjes zijn gesneuveld.....

Terug
Bovenaan