Kerstcadeau/pakket voor gastouder

<p>Hi dames, </p><p>Onze zoon gaat sinds januari naar een super lieve gastouder. Het lijkt ons leuk om haar wat te geven met de feestdagen. <br /><br /></p><p>Het is ons eerste kindje dus ook geen ervaring. Is het gebruikelijk? Wat geven jullie? <br /><br /></p><p>Ik dacht een mandje met wat lekkere en leuke dingetjes. Partner dacht misschien een bon zodat ze met haar gezin (2 kinderen van 7 en 8) wat leuks kan doen. Bijvoorbeeld naar de bioscoop. <br /><br /></p><p>Ben benieuwd wat jullie doen</p>

Mijn zoontje gaat sinds een jaar naar het kinderdagverblijf en wij hebben vorig jaar ook iets gedaan met kerst en dit jaar ook. Het is een kleine blijk van waardering vind ik altijd. Hetzelfde doen we met de verjaardagen van de leidsters. Ze zorgen zo goed voor mijn zoontje, dan is dit een kleine moeite. Wij doen nooit iets geks, dit jaar geven we een chocolade kerstboom met een zelfgemaakt kaartje erbij, we hebben ook een keer voor de leidsters een brownie gemaakt met een kaartje erbij, een kleine flesje douchegel etc. Ik merk dat ze het vooral waarderen dat je eraan denkt en ze vinden het sowieso altijd leuk als je kleintje iets maakt voor ze. 

Onze kindjes gaan ook naar een gastouder, wij leggen met kerst altijd met alle ouders geld bij elkaar om een leuke cadeaubon te kopen, dan kun je ook een leuk bedrag bij elkaar leggen. Maar dan moet je natuurlijk de andere ouders wel kennen

Oh, dat is een goed idee om het samen met andere ouders te doen. Ik ga even inventariseren of er meer animo is.
Wat hebben jullie bijvoorbeeld gegeven?

Terug
Bovenaan