kerstcadeautjes

A

Anoniem

Guest
heey meiden,

met kerst gaan wij altijd met de familie van mijn moeder kant lootjes trekken, dit jaar had ik mijn opa en mijn nichtje haar 5 maanden oude zoontje.

Net cadeautjes gekocht, voor opa had ik vorige week al gedaan, en nu voor de kleine man.
En oh wat zie je dan een leuke dingen, en oh wat baal je dan dat je niets voor je eigen kunt kopen.
Heb em nu een knalrood shirtje met mickey mouse erop gekocht en een knuffeltdoekje van Teigetje.
Vond em zo leuk, wou em zelf ook hebben, ik ben namelijk groot fan van teigetje...alles waar die op staat wil ik hebben.

Gelukkig was mijn moeder erbij, en die zei gelijk je maakt jezelf alleen maar gek als je die nu alvast meeneemt. Is natuurlijk ook zo want uiteindelijk zal toch de toekomstige baby er mee vandoor gaan. Ik heb em dus voor mezelf mooi laten hangen.

Baalde wel weer natuurlijk, ben ongi, dus weer een ronde verder en dan moet je voor een jongetje van 5 maanden een cadeau kopen, mentaal niet de makkelijkste taak, maar het is me gelukt, zonder erg verdrietig te worden.
Kan ook niet anders, aangezien mijn tante & moeder ontzettend vervelend waren en we dus steeds om alles moesten lachen...Weet niet hoe ik er anders had gestaan....

Liefs

hey meis

dat zijn idd vervelende dingen! tis maar goed dat je het niet voor jezelf hebt gekocht daar maak je jezelf alleen maar gek mee! en tis goed dat je moeder en tante meewaren dan heb je tenminste afleiding. jou tijd komt nog dat weet ik zeker!!

liefs

Aaahh ja dat zijn de vervelende kanten. net als nu je beste vriendin wel zwanger wordt....heb je ook liever niet. Maar goed dat je niet alleen was.

je staat helaas niet alleen in dit soort dingen, dat merk je hier wel op het forum ook al denk je soms dat je de enige bent die niet zwanger wordt....

veel sterkte de komende tijd en toch veel plezier met de cadeautjes!

Hoi Cloewja,

Dat zijn idd moeilijke dingen! Knap dat je er niet al te verdrietig van werd. Ik kon het een paar maanden geleden niet laten hoor en heb een super leuk shirtje van Nijntje gekocht die nu in de kast ligt te wachten tot het zover is...........

Fijne dagen meid!

Hai cloewja,

Weer zo'n moeilijk moment! Momenten waar we allemaal wel eens voor staan en de ene keer gaat het gemakkelijker als de andere keer. Knap dat je je sterk hebt gehouden en ik denk dat als wij aan de beurt zijn, dat we helemaal los gaan met shoppen!!
Ohhhh.....wat lijkt me dat heerlijk!! Kom net zelf terug van een vriendin en haar zoontje is nu 9 weken, had er wonderbaarlijk ook niet zo'n moeite mee.

Blijf erin geloven meid!! Liefs Lynn.

Nog even wachten, onze tijd komt snel! Wij kunnen binnenkort ook gaan babyshoppen, hoor, dat beloof ik je!

Houd je taai...

Liefs Daisy

HEy meiden...

thnx voor de reacties...
Hoop zo dat ook wij allemaal binnenkort mogen babyshoppen. Lees net op facebook dat een vriendin zwanger is 26 juni uitgeteld...

@daycey I hope so, ga ik 1 mei op tijd vertrekken kan ik eerst nog even shoppen haha...

liefs

Ja!! Groot winkelcentrum pal naast ahoy, haha! Zou een leuk aandenken zijn aan die dag!

Terug
Bovenaan