kerstdagen weer voorbij!

Heey meiden!

Ik was een paar dagen onder de familie en helemaal niet op het internet. Net ff bij gelezen.
Allereerst ben ik supppppper benieuwd hoe het met Sunny gaat!

Laat je zo snel mogelijk wat weten mocht je dit lezen?

Hoe waren jullie kerstdagen?

Hier uiteraard met veel eten en gezelligheid. De eerste dag bij mijn familie een kerstbrunche gehad. Erg lekker allemaal en na een aantal uur aan de tafel, een klein kadeautje nog een wandeling buiten gemaakt. Mijn schoonzus een week na mij uiterekent, en ik liepen echt als waggelende eendjes...ohoh! ' savonds nog een lichte kaasfondue met mijnlief gehad en een super leuke film gekeken. Heerlijk zo saampjes!

2e kerst heb ik dan de tappa hapjes staan maken. Ik heb 5 uur in de keuken staan, pffff.....hoe ik die dag ben door gekomen weet ik ook niet meer precies, ging als een roes voorbij....koken, bakken, schillen, snijden! Het waren tappa's voor 15 pers. en mijn schoonzusjes deden ook een aantal gerechtjes gelukkig. Pffff je begrijpt om 4 uur 's middags al helemaal afgedraaid! Rond 5 uur tot 9 uur aan tafel gezeten en een nog ronder buikje gecreeerd! Was wel erg gezellig, maar moet zeggen dat ik het heerlijk vind dat die drukke dagen weer voorbij zijn. (nou ja nu nog o&n, maar dat gaan we heeel rustig vieren)

Mijn kleine uk is erg actief in de buik en laat vaak van zich horen. Verder geen bijzondere klachten, behalve bekkenklachten bij het lopen. Voor iedereen die last heeft heel veel sterkte met de laatste loodjes en hopelijk zijn we straks snel en vlotjes bevallen! Daar denk ik wel steeds meer aan en droom er ook vaak genoeg over! Spannnned!

xxxx janne van Krukel inmiddels alweer bijna 35,3 weekjes!

Leuk dat je het naar je zin hebt gehad! Ik vind het ook erg lekker dat de dagen weer voorbij zijn! Nog ff oud en nieuw overleven he!:)
Moet morgen naar de VK en ben bang dat er wel een kilo of 2 aanzit haha!!

Liefs

Fijn dat het zulke leuke kerstdagen zijn geweest.
Wij hebben het heel rustig aangedaan. Vandaag ben ik 39.1 week. Dus het kan ieder moment beginnen, maar het kan ook nog een week of twee duren.
Afwachten dus maar.
Doe lekker rustig aan en nog een fijne week.

groetjes

Terug
Bovenaan