Kerstdiner zeer geslaagd!

Het kerstdiner was zeer geslaagd. Iedereen vond de gerechten erg lekker en mijn dessert werd een kuntstukje genoemd of zo. Zag er ook echt mooi uit hihi (ik zet wel even foto's op hyves)

Het enige was dat ik met de soep samen met mijn moeder nog bezig was om de stoofpotjes met bladerdeeg te bedekken en in de oven moest zetten. Maar verder was alles goed gelopen en het was ook een zeer gezellige middag/avond.

Jammer genoeg is Gijs 's nachts ziek geworden (de hele dag al niet zo lekker) en hele bedje en Gijs zelf onder t overgeefsel. Dus 's nachts gedoucht met Gijs en een was gedraaid (want ja t kan nog een keer gebeuren en ik heb geen berg dekens) De fles die ik gaf (hij moet toch wat eten..) die kwam er meteen weer helemaal uit.
En vanmorgen lag er weer braaksel in zijn bedje... Helemaal niet gehoord en ik was nog wel wezen kijken. Hopelijk is hij straks opgeknapt, ligt nu lekker te slapen.

groetjes Maris

Super dat al je werk zo werd gewaardeerd he!
Altijd leuk, en het geeft je een goed gevoel..
Zielig van Gijs...hoop maar dat hij snel opknapt..
Lieve klaagt ook ineens over oorpijn vandaag..hoop maar dat het meevalt..
Kan schoonmama toch al niet tegen als de kids ziek zijn!
Alsof ik er wat aan kan doen!
Gr Rina

Hey Mariska,

Fijn dat je diner geslaagd is!!!
Ik denk dat je dat veel voldoening geeft! Ik kan het helemaal niet dus petje af!
Wij kregen vandaag onverwachts mijn ouders en broers hier en lang leve de chinees!!!
Wel jammer voor jullie dat Gijs ziek is geworden, ik hoop dat hij snel beter is!!

Groetjes Mascha

Gijs is nog ziek, hij eet slecht en drinkt slecht. Spuugt nog wel wat. Plas is niet zo veel, dus we houden hem goed in de gaten.

En ik ben zo blij dat iedereen t lekker vond en het was ook nog eens gezelllig hihi.

groetjes Maris

Goed in de gaten houden inderdaad. Onze ha adviseerde om een half uurtje voor het eten een paracetamol te geven omdat ze zich dan heel even wat beter voelen en dan wel wat weg krijgen. Zielig hoor!
Sterkte!
gr.Ing

Terug
Bovenaan