Kerstjurkje van Blokker

A

Anoniem

Guest
Vanmiddag hebben mijn man en ik voor onze dochter bij Blokker een kerstjurkje gekocht. We willen het aandoen en dan een kerstkaartfoto maken. Er zijn 3 maten s-m-l. Wij kochten s. Dat is voor kinderen van 1-3 jaar. Bij thuiskomst hebben we het meteen gepast en het stond zo leuk! Alleen wel erg klein hoor! Dit kan ze volgend jaar zeker weten niet meer aan. Ik had beter een M gekocht. Die maten zijn toch lastig he!
Het staat wel erg lief hoor!

Groetjes Babybelle

LEUK LEUK LEUK

laat je hier ff op een foto zien hoe leuk het staat??

ben erg benieuwd

groetjes moekje

Ja!!! Foto foto foto!!!!!

Bij de HenM hadden ze ook zoiets. Hoe duur was dit jurkje?

Het jurkje is 2,99 euro. Dus voor de prijs hoef je het niet te laten...! Ze was er ook helemaal trots op. Het is geen jurkje wat ze de hele dag aan kan hoor, want het is van een soort "prikkel"fleece. Supergoedkoop natuurlijk. Het is gewoon voor even voor de lol.
Ik plaats nooit foto's omdat dit een open forum is. Op een gesloten forum vind ik dat wel anders, maar hier kan iedereen meekijken. En dan wil ik toch de privacy van mijn kindje bewaren. Al vind ik het superleuk om foto's van jullie kindjes te zien!

Groetjes Babybelle

Helemaal leuk. Heb van de week inderdaad ook bij de blokker het kerstmannen pakje gekocht voor de kerstkaart. Heb hem alleen nog niet gepast dus hoop dat ie niet te klein is. Ben benieuwd of Mick de muts ophoud :)

Vorig jaar had ik zo'n gewei voor op zijn hoofd gekocht. Zijn neusje bruin gemaakt en in een grote bloempot neergezet. Kaart was echt helemaal super geworden dus dit jaar opnieuw proberen.

Groetjes Jiska

via forum2go.nl kunnen jullie een gesloten forum beginnen. kost niks.............

Terug
Bovenaan