Kerstkaart besteld!!

A

Anoniem

Guest
Ik heb vandaag kerstkaarten besteld, uiteraard veel te duur, belachelijk gewoon. Maar oh zo leuk met Feline met een kerstmannen muts op.

Helaas kan ik niet de foto uploaden, maar hij is zo leuk!!

Hebben jullie ook allemaal een foto kerstkaart?

groetjes Maris

Hoi Mariska,

wel jammer dat je die kaart niet ken uploaden.
Ben best benieuwd, haha!!

Wij hebben ook kerstkaarten laten maken met 3 foto's van Dylano alleen, en dan een foto van papa en Dylano, van mij en Dylano, en van Jazzy (hond) en Dylano.

Jammer genoeg niet met een kerstmutsje op, die kon ik (nog) niet vinden.
En wat denk je? 2 Weken later zag ik ze bij de Marskramer liggen. Grrr!!!
Maar goed... deze zijn ook leuk!!
Ohja, wij waren niet veel kwijt hoor... 20 kerstkaarten voor 6 euro.
Via Athome.

Groetjes Debby.

Hoi Mariska,

Ik heb een foto van mijn kids bewerkt met tekst en zo. Ik bestel ze niet als kerstkaart, maar gweoon als foto bij de Hema. Krijg ik er alleen geen enveloppen bij, maar die kan ik wel los kopen. Onze namen staan er ook bij,, dus ik hoef niet nog eens 50 kaarten met de hand te schrijven (en adresstickers hadden we nog van de geboortekaartjes, dus ik ben snel klaar dit jaar).

Heb je hyves? Je kunt via Hyves je foto's hiernaartoe kopieëren. Of www.photobucket.com dat doe ik altijd.

Gretjes, Karin

Hoi,
ik heb mijn kerstkaarten via www.kruidvat.nl gekocht en helemaal niet duur vind ik.
Ik heb 2 soorten besteld, de luxere uitvoering (incl. envelop) van € 0,39 en een goedkopere versie van €0,19 zonder envelop maar die past in een gewone envelop.
Je kon kiezen uit verschillende teksten, heel leuk en makkelijk. Het is eigenlijk meer een foto dan een kaart, maar dat vind ik niet erg.
Ik had ook nog de adresstickers van de geboortekaartjes op mn computer staan dus lekker niets met de hand geschreven dit jaar!

De groetjes van Sonja.

Ik ben zelf fotograaf en heb een foto van Lotte gemaakt met rendier-gewei op (met belletjes en groene strikjes, zo schattig!) onder de kerstboom. Dus ja, dit jaar een Lotte-kerstkaart.

Groetjes, Marisa

hey mariska,

leuk hè al die kerstkaarten van je baby, wij hebben er ook een gemaakt(hij staat bij het andere topic over kerstfoto`s)
wij hebben hem ook gewoon als foto laten afdrukken met onze naam er al op, dat scheelt echt een hoop schrijven...

groetjes mascha

Terug
Bovenaan