Kerstkaart voor dit jaar?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Afgelopen vrijdag was ik met de kinderen naar een tuincentrum. We wilde graag pompoenen kopen (is gelukt) en wat andere herfst dingen.
Tot mijn grote verbazing was het hele tuincentrum al in kerstsfeer gehuld!!!!!  Ik ben gek op kerstmis, maar dit vond ik toch wel een beetje te gek.

Nu heb ik altijd mijn fototoestel bij me. Ik heb deze foto gemaakt:

Misschien wordt dit wel de kerstkaart voor dit jaar. Ik vind het alleen jammer dat Bas niet wat liever lacht......

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Het is wel een super leuke foto. Een geluk bij een ongeluk dus dat het tuincentrum er zo vroeg bij is.

groetjes Linda

Een hele leuke foto! Je kan hem zeker gebruiken als kerstkaart. Wij gaan het dit jaar ook weer doen. We hebben vorig jaar zoveel leuke reacties gehad. Toen zat onze dochter in de kinderstoel en deed haar handjes in de lucht. We hadden een hele mooie achtergrond met kerstversiersels. Die had de winkel erop gemonteerd. Ik vind het ook altijd hartstikke leuk om een foto te krijgen van vriendinnen met kinderen. Wat ik ook heel leuk vond, was een zonnige vakantiefoto. Bijvoorbeeld van mijn oppaskinderen, die zaten dan op een meer in een opblaasboot. Echt leuk! Zo'n foto verwacht je niet rond kerst. Ik heb erover gedacht om het ook met een strandfoto te doen van afgelopen zomer, maar toch vind ik dat zonde omdat mijn dochter nu alweer veel gegroeid is sinds afgelopen zomer. Ik kies dan toch voor een recent foto. Ik weet nog niet precies wat we gaan doen. Jij hebt in ieder geval al een hele leuke foto!

Groetjes Babybelle

Super leuke foto! En wat is je dochter een mooi meisje!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan