Kerstkaart!

A

Anoniem

Guest
Ik ben al druk aan het nadenken over onze kerstkaart dit jaar... Vorig jaar hadden we een leuke foto van onze, toen net geboren, meisje onder de kerstboom gemaakt Leuk randje eromheen en klaar is Kees!
Dit jaar wil ik weer een leuke foto maken maarja ons kindje zit nu natuurlijk niet meer stil voor de camera.... T liefst wil ik dr op dr buik op bed en dan met engel-vleugeltjes om (dus echt als n engeltje...)
Maar twijfel of dit wel gat lukken... hahaha misschien kan ik beter iets fotoshoppen!
Hebben jullie ook plannen om een foto als kerstkaart te versturen of ben ik de enige met deze 'moeilijke' ideeen!? Misschien hebben jullie nog leuke ideeen/tips!?

Liefs L81

Heyyy

Ja ik zit daar dus ook aan te denken ,om een leuke  kaart van haar met een gekke kerstmuts op ofzo op de de foto te zetten.....Tja die engel vleugeltjes worden hier nu eenmaal niet gewaardert zoals je weet....Haha!!!Wel heeeelll leuk idee hoor!!Maar ja hoe houdt je der stil heh?Misschien een stel plastic kerstballen voor der neerleggen?Dan kan ze ermee gaan spelen?Misschien blijft ze dan stil liggen?Ik weet het ook niet!
Ik zit ook een beetje met dat 'probleem'.Ik ga het gewoon proberen en dan zie ik wel!Desnoods zet ik de hond naast er....wedden dat ze stil zit!hihi

Succes meid!

HeY

Hier nog 1 die het idee had om een kerstkaart te maken met die (B)ENGEL van ons in de hoofdrol. Ik was er ook nog niet echt overuit hoe en wat. Aan de ene kant vind ik het wel leuk om hem een kerstmuts op te zetten en dan close up van ze hoofdje. En dan in photoshop zwart/wit maken en de muts rood. Nou hebben ze bij de intratuin bij ons altijd van die kerstshows. En dan hebben ze van die settings waar je je kids mooi in kan zetten. Is ook wel leuk idee. Alleen denk dat Mick daar nog iets te klein voor is....die sloopt de boel denk gelijk.

Laat nog weten wat het geworden is!! Jij ook suc6 ermee! Wel leuk idee met die engelvleugeltjes!! Lief!

Doei Doei

Ik wilde ook  graag een kerstkaart met onze meid maken. Ik heb haar een rood jurkje met daaronder wit truitje en witte maillot aangedaan en een kerstmuts opgezet. En dan op een witte achtergrond (ons bed of haar bed) foto's maken, gewoon een hele reeks.

Ze wilde inderdaad niet lang stil blijven zitten/staan, maar als je gewoon een heel aantal foto's knipt, zitten er altijd wel een paar leuke tussen.

Ik heb vervolgens op www.babyinfo.nl/feestaanbiedingen  deze foto's in kerstkaarten verwerkt. Ze hebben daar echt hele leuke kaarten tussen zitten. Niet alleen de standaard kaarten met een randje er om.

Ik vind ze in ieder geval goed gelukt, jullie ook succes met deze missie (wat was het toch makkelijk toen ze nog gewoon stil bleven liggen om te "poseren", nietwaar?).

Groetjes Hada

Terug
Bovenaan