Kerstkaarten

A

Anoniem

Guest
Jawel, het is weer bijna kerst (....)
Zijn er al dames die nagedacht hebben over wat voor kaartjes ze gaan sturen? Vorig jaar heb ik zelf een foto-reportage gemaakt en daar een leuke foto uitgekozen. Daar heb ik toen onze kerstkaarten van laten maken.

Ik heb toen Kian op een Organza doek gelegd met wat ballen en sterretjes en foto's knippen maar! Lijkt me voor dit jaar geen succes ... hij blijft noooit liggen.
Ik hou niet zo van de kerstmuts op (doen er al zoveel). Dus als iedereen nou z'n creatieve brein weer in gang zet kunnen we (lees: ik) weer lekker ideetjes pikken van elkaar!
Liefs Nelleke

PS Was ik niet degene die vond dat er te vroeg aan sinterklaas gedacht werd? hihi, sorry!

ik zat er idd ook al over na te denken Denk dat het niet goed gaat komen met marek die gaat er echt niet leuk voor zitten hoor hahaha...
groetjes mira

Whahaha het eerste waar ik aan dacht toen ik het onderwerp las;
jeemig het is oktober, we krijgen eerst nog sint en nelleke zit al in de kerstsfeer.

Onze kerstkaart wordt waarschijnlijk ook meteen het verhuisbericht, alhoewel de mensen van ons huis een week uitstel hebben gevraagd, omdat ze nog bezig zijn met de financiën GRRRRRR

Maar goed, als alles loopt zoals paulientje hoopt, wordt het dus iets in de trant van huis, kind, kerst enz.
Maar ik zal eens voor je gaan brainen! Ben ik dol op namelijk, haha en het dan zsm uitwerken.

Hoi,

Vorig jaar ben ik samen met een vriendin (en  onze kinderen) naar Intratuin gegaan. Bij de kerstshow hebben we een leuk plekje uitgezocht, kinderen geïnstaleerd en knippen maar met het toestel. Onze jongsten waren toen 6 maanden (onze dochter)  en 2,5 maand (zoon van vriendin). Zij had een wipstoeltje meegenomen. De mensen stonden in eerste instantie raar te kijken toen wij met onze invasie binnen kwamen. We hebben ons er niks van aan getrokken, en gewoon onze foto's gemaakt.  Maar ze hadden er ook een speciaal hoekje ingericht met een kerstman en hertjes. Daar mocht je ook foto's maken.
Wij vonden dat niet leuk, en hebben dus ons eigen plan getrokken.

Ik denk dat we het dit jaar weer doen. Ga binnenkort maar weer eens kijken of ze al bezig zijn met het kerstgebeuren.

Groetjes, Cathy

Vorig jaar hebben we een foto van Dean op de kerstkaart gezet (niet alle kaarten hoor, 15 stuks). Nu heb ik gewone kaarten gekocht en geschreven . Misschien dat we volgend jaar weer een leuke kerstkaart kunnen maken....

Groetjes,
Nelly.

Oh sorry, je vroeg natuurlijk om leuke ideetjes. Dat idee van Cathy lijkt me wel heel leuk!

Ik ben helemaal geen crea.............. Dus hier niet eens kindjes met kerstmutsen op haha en dus ook geen tips. Maar ik wilde alleen maar even zeggen dat ik de kaart van  jou (Kian)  wel erg gaaf vind zeg!!!

En dat hij toen al net zulke mooie pretoogjes had als nu, echt leuk!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan