Ja.Ik heb ook een kerstkindje!Ook geboren op 25 dec.Ik lag toen in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging, dus ze hebben het gehaald.Maar ik vond het wel heel appart hoor.Tweede kerstdag lag ik er nog en toen hoorde ik mensen zingen....Ik had zoiets wat is dit joh!Dus toen zei de zuster ja dat is het zangkoor, die zingen kerstliederen......Uhmmmm.....kerst?O hey verdraait het is kerst!Haha!Best wel bizar!Je hebt helemaal geen kerstgevoel!En een jaar later met der verjaardag.Ik had uitnodigingen verstuurd.Ik heb wel alleen familie uitgenodigt omdat je vrienden niet met kerst wilt 'verplichten' naar een verjaardag te gaan....Maarja de ene na de andere belde af....De zaterdag voor kerst!!!Ik taart besteld voor 30 mensen.....Uiteindelijk kwamen er 14!Mijn 'schoonfamilie' is van 'Christelijke' afkomst.En dan is kerst toch een soort iets van heiligs ofzo....Mijn familie(2 broers en moeder) zijn s'ochtends geweest en de familie van mijn man kwam s'middags.S'avonds hebben we met mijn familie geqourmette.Maar dat je nou kan zeggen hey het was echt kerst nee totaal niet!Het was echt een kinderverjaardag!Ik wou wel de versiering bijv in ook een beetje kerstsfeer doen, maar dat lukte uiteindelijk niet!We hebben het gewoon met kerst gevierd omdat we zoiets hebben van nou ze is dan jarig dus dan vieren we het ook.En wie er dan geen zin heeft of denkt andere verplichtingen te hebben, nou dan moeten ze dat lkkr doen.Onze kerst wordt in ieder geval nooit meer zoals die de voorgaande jaren is geweest.Maar wel ontzettend veel mooier!
liefs