kerstkindje?

Hey,

Nee helaas niet. Gisterenavond tijdens het kerstdiner met de hele schoonfamilie kreeg ik zo'n rugpijn, ik kon amper meer uit mijn woorden komen. Ik dacht, yes, nu begint het! Een hele avond rug- en buikpijn gehad en het zette weer niet door. En van 3 tot 7 heb ik wakker gelegen.....

Ik heb nu al anderhalve week last van zoveel voorweeen. Ze beginnen ook echt pijnlijk te worden. En ik lig iedere nacht de helft van de tijd wakker. Het kan nu toch niet meer lang duren? Ik ben nu ruim 39 weken...... ik wordt ongeduldig!

Liefs Lilian

nee hier ook niet gelukkig!!! daar was ik wel bang voor ivm verjaardagen van oma en oma op 24 december!!!!
maar we wachten rustig af....

ben wel benieuwd naar sunny!!!

Hier ook geen kerstkindje (gelukkig).

Sunny misschien????? Ben benieuwd hoor.

Ik hoop trouwens ook niet dat het met oud en nieuw geboren word hoor...nou ja en is het wel nou dan is het ook goed hoor maar liever toch januari als k het dan toch mag zeggen.

Hier ook rustig...
Nee liever niet op een feestdag...
Dan weet je elk jaar wie er die dag visite krijgt, jij dus....!!!!!!

Suc6, Natasja
Op naar NIEUWJAAR....

Nee hoor, hier ook niet gelukkig. Ik heb de nacht na eerste kerstdag heel gelukkig op de wekker gekeken: gelukkig, geen kind.

Mijn schoonzus is nl tweede kerstdag jarig en mijn broer op wat wij derde kerstdag noemen. Dus een kerstkindje komt kwa familie-logistiek niet echt uit, haha. Maar was natuurlijk welkom geweest.

Hoi

Hier ook geen kerstkindje!
Maar loop wel vanaf de 2de kerstdag met voorween
hoop dat ze gauw door zetten!
Elke avond als ik naar bed ga dan denk ja hoor begint
maar helaas.... wachten het af
Morgen weer naar verloskundige voor controle

groetjes Mel (38 weken en 2dagen)

Terug
Bovenaan