Kerstkleertjes

Wat doen jullie straks aan bij jullie kleintje met de kerst?gewoon de kleertjes zoals anders of een leuk kerstpakje?ik wil voor Kyandro iets leuks maar is moelijk te vinden in maatje 62/68.heeft iemand tips waar je iets leuks kan halen wat ook niet gelijk heel duur is.voor jongens toch weer lastiger als voor meisjes
liefs jootje

Heei Josanne..

Wij hebben voor Jeslynn een super schattig jurkje gekocht voor de kerst..
Staat ook zo schattig:D

Waar je volgens mij wel erg leuke kleertjes kunt krijgen(tegen betaalbare prijzen) en in maatje 62/68 is bij de H&M.. daar hebben ze nu hele nette en vooral leuke kleertjes.. Ook bij de Ter stal hebben ze leuke kleertjes.. alleen wisseld het per ter stal vanaf welke maat ze beginnen.. de ene begint hier bij 56 en de ander pas bij 72..
Hoop dat je wat leuks vind voor Kyandro.
Fijne feestdagen alvast....;)

Liefs Mariska

wij doen gewoon gewone kleertjes; Floor heeft maat 62 nu, en daarvan hebben we zo veel (lang leve kraambezoek!!) dat ik het zonde vind om nog meer te kopen. Ze heeft overigens wel een speciale kerstpyama (ook een cadeautje) en een speciale slab met de tekst my first christmas. Nu spuugt ze neit zo heel veel meer, dus eigenlijk gebruiken we geen slabbetjes meer, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze met de kerst toch een slab krijgt :p

Liefs,

T

Tja, ik had bij de H&M een supersnoezig pyama pakje gezien... Ik had 't meteen moeten kopen want hij was 2 dagen later uitverkocht, ook online :-(

Dat worden dus gewone kleertjes!
Ach, met een rood rompertje en groene sokjes is het ook best kerst-ig toch?

X
Evje

Voor de kerstkaartjes heb ik een kerstvrouwenjurkje gekocht ( voor de hyvesmensen, heb een foto op de hyves geplaatst) dat krijgt Karlijn aan als we naar mijn schoonouders(anders heeft ze het echt alleen maar aan gehad voor de foto en dat vind ik ook weer jammer) gaan en 1ste kerstdag als we naar mijn vader gaan krijgt ze een jurkje aan die ik een tijdje terug samen met mijn zus heb gekocht. Mijn zus heeft hetzelfde jurkje voor haar 7- jarige dochter gekocht. Met sinterklaas hadden ze het ook aan, vond het erg schattig staan en mijn nichtje vond het helemaal geweldig dat ze dezelfde kleren aan had als Karlijn.

Ik vind dat Tuunte ook wel leuke betaalbare kleertjes heeft.

Succes met de zoektoch naar leuke kerst kleertjes!

wij hebben ook ontzettend veel kleertjes gekregen in maat 62 en 68. Ook wij kopen dus niks speciaals meer v oor Stan.... is gewoon zonde. Hij krijgt een speelgoedje meer denk ik ;)

Terug
Bovenaan