Kerstoutfit?

ik heb ook een buikband met met een kerstboompje en merry christmas erop haha.. had die besteld toen ik net wist dat ik zwanger was.. eigelijk wel wat te groot.. ik heb nu eigelijk ook altijd een legging aan met een lange top erop en mijn laarzen..benieuwd of ik ooit mijn broeken weer aan kan.. ;-) nu lekker genieten van de dikke buik...

ik heb voor de kerst een positiejurk aangeschaft.
Alles wat nog in de kast hangt of ligt past niet meer of nog niet goed omdat ik nu anders draag dan bij mijn dochter.Ik moet nu een bretels aan omdat anders mijn broeken afzakken. Ik had geen zin om met de kerst ook zo te gaan martelen dus heb ik maar een jurkje aangeschaft.

Ik denk de positie-jurk die ik vorig jaar nog met de trouwerij van mn broertje aan heb gehad. Kan mn oma vast waarderen, die kan voor de hele familie voorspellen wat ze aan zullen trekken...is ze weer een dagje zoet achter de geraniums.

Hoi Bowi,

Ik heb nog een mooie jurk die ik nog met gemak pas vanwege mijn relatief kleine buik. Ik doe als het een beetje weer is mijn bij passende spijkerjasje over en anders een zwarte vest. Dus is mooi en goedkoop dit jaar

Succes met zoeken.

Liefs RH.

Ik heb mezelf verwend met een king louie jurk (ook na de zwangerschap nog draagbaar, althans als het met die buik ooit nog weer een beetje goed komt ;)

Terug
Bovenaan