kerstsfeer!

SInterklaas is voorbij. Hoe snel staat daarna de kerstboom versiert in huis? Omdat ik de hele dag thuis ben, wil ik het snel geregeld hebben.Ik kan er lekker lang en veel van genieten dit jaar. Leuk is dat er nu na de verbouwing ruimte is voor een grote boom. Volgend jaar is dat weer moeilijk met een kruipend kindje... Dus van het weekend naar Intratuin geweest (in de rolstoel helaas, maar daarom kan ik nu ook lachen, is tijdelijk). Heerlijk om er weereens uit te zijn, leuke dingetjes te kopen om het huis gezellig(er) te maken. Hoe is dast bij jullie?

Groetjes Annemieke

Hoi Annemieke,

Ik ga morgen ook al de kerstboom opzetten. Wil het graag zelf doen en nu kan het nog. Ik heb er ook helemaal zin in om alles gezellig te maken.
Wat fijn dat je er toch even uit geweest bent ook al is het dan in een rolstoel, als je het gezellig hebt gehad is dat toch het belangrijkste.

Veel plezier om alles in kerstsfeer te maken.

groetjes

Dit jaar voor ons geen kerstboom. Heb al wel vanochtend de kerstspulletjes te voorschijn gehaald dus mijn huis is al wel versierd met decoraties. Maar geen kerstboom, ik heb liever een wiegje met een gezond kindje erin. Hahah! Heb er nu enorm zin in. Ben zo benieuwd wanneer het begint. Erg spannend. Kan een kindje wel 2 weken te vroeg geboren of is het beter dat het met 40 weken precies geboren wordt. Heb namelijk gelezen dat een kindje met 38 weken officieel voldragen is.

Hij staat al! Heeeeel erg. Maar ik wilde hem zelf uitzoeken dus wij zijn zaterdag al naar intratuin gegaan. Ik heb allemaal witte onbreekbare dingetjes gekocht. Lekker neutraal en passend bij de sfeer in huis. En ik wilde perse onbreekbaar want ik wilde niet met een baby in mijn armen en mijn kruis tussen mijn knieën achter mijn peuter dochter aanrennen als die het in haar hoofd zou krijgen.
Verder niet te veel prullen, maar dit is al zo gezellig

Ow, ik heb ook zo'n zin om weer een kerstboom neer te zetten. Vanwege mn zoontje hebben we dat vorig jaar niet gedaan. Dit jaar kan er geen kerstboom én een kraambed in de kamer.
Ik moet denk ik al mijn creativiteit maar eens aanwenden voor een leuk idee. Misschien verknip ik maar een boom. Maak er kransen van en hang losse takken met ballen aan de muren dan is het toch kerstachtig.

Hier al een bevallen mama, na en een zusje in de week voor Sinterklaas en alle Sinterklaas stress wachten wij tot volgend weekend met het zetten van de kerstboom, wordt nog even een plekje zoeken zo met de box in de kamer.

Terug
Bovenaan