ketonlichamen??

Weet iemand wat het precies inhoud als je ketonlichamen in je urine hebt???. Ik ben namelijk eerst positief getest voor zwangerschapssuiker, vorige week een curve gehad en deze resultaten lijken goed te zijn, maar nu heb ik dus ketonlichamen in mijn urine. Kan pas volgende week naar de vk. Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.
 
Hoi,

Keton heeft te maken dat je te veel eiwitten in je urine hebt. Je breekt te veel vetten af. Waarschijnlijk eet je te weinig. Ik heb het zelf ook gehad en moest direct naar het ziekenhuis. Het kan namelijk heel gevaarlijk zijn.
Misschien dat je toch eerder naar de VK kan komen. Let er dan wel op dat je wat urine mee neemt zodat ze het direct na kan kijken.
Maar let er wel op dat je wel gezonde voeding eet.
Groeten,
Patricia
 
hoi,
in mijn vorige zwangerscap ahd ik ook last van zwangerschapssuiker. Eerst prbeerden we het met een dieet(regelmatig beetjes eten, bepaalde dingen niet, maar dat deed ik al) Vanaf 30 weken moest ik insuline gaan spuiten en ben met 38 weken ingeleid omdat de baby te hard groeide, hij woog nog 8 pond bij de geboorte en had een sluitelbeentje gebroken. Hou het goed in de gaten zelf!
groetjes
 
Terug
Bovenaan