ketting/naamplaatje

Hallo,

Wie kent de site waar ik zo'n ketting kan laten maken waar ik al onze gegevens
op kan laten zetten? Wij gaan namelijk binnenkort op vakantie en zoek iets
om de kids om te doen.
Of kent iemand iets anders dan zo'n ketting? Een armband zou handiger zijn, maar ik weet niet of er zoiets te krijgen is!?

Gr Lizzy.
 
Ik heb ze hier besteld: http://www.tagcompany.nl/
Je kunt ze ook aan de broek hangen, tevens hebben ze van die ziekenhuisbandjes!

Fijne vakantie!!

Groetjes Saskia
 
Hoi Lizzy,

mocht je niks kunnen vinden: mijn broer schreef bij een bezoek aan bijv. het strand met balpen zijn 06-nr. op de arm van zijn kinderen. Staat een beetje raar, maar dat konden ze in ieder geval niet kwijtraken. Ik heb zelf een sleutelhanger met zijn naam en ons telefoonnummer aan de jas van onze zoon hangen (wel lastig, dat hij wel eens van jas wisselt).
je hebt ook instrijklabeltjes van bijv. www.goedgemerkt.nl waar je de naam van je kind en je telefoonnummer op kunt laten drukken. Deze kun je op de kledingstukken van je kindje strijken.

Groetjes, Marijon
 
quote: reisa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2009 20:33:58'));

Een ketting kan best gevaarlijk zijn met spelen. Daarom heb ik zelf gekozen voor polsbandjes van de Prenatal waar je gewoon op kan schrijven.



Ben het wel met je eens hoor Reisa, echter de kettinkjes van Tag company zijn dusdanig gemaakt dat ze gewoon knappen als er teveel kracht op komt.
Ze kunnen zichzelf dus nooit " ophangen"
Mijn redenatie was dan weer; als het interessant in de weg hangt, gaat hij er eerder aan trekken, dan knapt ie en mams kan weer een nieuwe bestellen....
Dat leek me dus geen doen, vandaar de sleutelhanger.

Groetjes Sas
 
Terug
Bovenaan