Ketting voor man

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Misschien even een gekke vraag.
Ik heb een zoontje van 3 maanden en nu wil ik mijn man een ketting cadeau doen met de naam erop van zijn zoon.
Ik ben niet op zoek naar zo een plaatje waar dat in gegraveerd kan worden, maar naar een beetje een stoere ketting waar van die zilverachtige kralen aanhangen waar dan de letter of de naam op staat
Ik heb altijd op forum gezeten en lees nu nog af en toe mee en weet dat er vaak goede ideeen naar boven komen en dacht misschien kan mij hier iemand helpen ??????!!!!!!!!!!

Groetjes Nicole

Allemaal veel succes met jullie zwangerschap en een kleine is een groot wonder heb het nu zelf ervaren. Zijn er enorm trots op.

ik ben zelf helaas niet zo creatief, snap ook niet watvor ketting je bedoeld hihi.
Hoop dat anderen je kunnen helpen.

(ik dacht ik antwoord wel ff, dat valt je topic niet zo naar onderen haha)

Liefs Randy

Hoi,
Dit is misschien niet wat je zoekt maar misschien wel een leuk idee voor andere. Toen mijn vader naar het buitenland verhuisde (na de scheiding van me ouders) hebben we me vader een ketting cadeau gedaan met een hanger. Het was een rechthoekige hanger met een sleutel en een hart (the key to our heart) en op de achterkant onze (zijn kinderen) namen gegraveerd.

Groetjes Tineke

Hallo Nicole,

Misschien zoek je iets van Pandora of Trollbeads? Dit zijn inderdaad zilveren en glaze kralen om een armand of ketting geregen. Deze hebben ze ook in letters.
Deze twee merken hebben ook websites en het is gewoon verkrijgbaar bij de juwelier.
Veel succes ermee!

Liefs Mineko

Hoi bedankt voor jullie reacties Randy,Tineke en Mineko.
En inderdaad Mineko ik bedoelde die ketting van Pandora.
Ben op de site geweest en heb het inmiddels besteld.
Ben benieuwd wat  mijn man  er van vind.

Groetjes Nicole

Hallo Nicole,

Wat fijn dat ik je heb kunnen helpen en ik hoop dat je man het leuk vind. Maar dat zal wel.
Ik ben helemaal een trollbead-fan en vind het zeer originele sieraden. Je kunt er helemaal je eigen draai aan geven. Een leuk persoonlijk cadeau!!!

Liefs Mineko

Terug
Bovenaan