Keuken en koelkast te koop!! (foto's)

Hoi mama's,

Eind dit jaar krijgen we dan eindelijk onze nieuwe moderne Symatic keuken!! Jippiiii!!

Dat houd in dat onze "oude" keuken (7 jaar oud en is van vorige eigenaar) nu te koop staat met inbouwapperatuur en mijn oogappeltje...  een Smeg  koelkast!!! Die is net pas 2 jaar oud..

Iemand interesse of weten jullie iemand??

Laat dan even iets horen!!

Hier hebben we helaas geen plaats meer voor.. Snik..

Esmé mv Kay

Tja, ik moet binnen nu en een jaar verhuizen naar een huurwoning en vaak zitten daar van die stomme standaardkeukens in. Ik zou hem dus graag van je overnemen, maar ik weet niet wanneer ik een woning krijg en of ik er dan wat mee kan. Dus helaas moet ik deze aanbieding voorbij laten gaan. Ik zal mijn keukentje ook zo gaan missen. Mijn eerste echte (mooie) keuken. Hij is niet eens zo superbijzonder, maar ik ben er heel blij mee.

Groetjes Fonske

Het zal zo net voor kerst zijn dat de keuken wordt geplaatst, dus ook pas dan is deze keuken beschikbaar...

Maar eh,.. je moet het huis uit? Of wil je dat?

Esmé mv Kay

Ik MOET helaas, maar wil natuurlijk helemaal niet. Dat is ook weer een negatief gevolg van...... Nou ja, als ik maar vast zou weten waar ik terecht komt, zou het al een heleboel schelen denk ik. Ik hoop gewoon dat ik een leuk huisje vind. Wie weet heb ik in december wel een huis en als dat zo is, weet ik je te vinden (indien nodig)

Groetjes Fonske.

Hier geen gegadigde,sorry.
Ook wij krijgen een nieuwe keuken,in oktober.
Ben er helemaal vol van...ik droom er zelfs van,hahaha.
Heb jij dat niet?ben er constant mee bezig!
Wat voor stijl keuken krijgen jullie?
Vind het altijd leuk om met de inrichting van ons huis bezig te zijn en dus ook benieuwd naar die van anderen,snap je.
Groetjes Tanja

Ik heb de foto van je koelkast naar mijn schoonzusje gestuurd, die heeft namelijk een appartement gekocht (moeten ze nog wel bouwen).

Jammer dat wij er geen plaats voor hebben en al een goeie hebben, anders was hij verkocht hoor! Echt gaaf!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan