Keuken

Marcels baas belde net, die had nog een keuken in de aanbieding van 5 jaar oud.

Vanavond gaan we even kijken. Hoop dat het wat is, dan mogen we hem voor niks hebben!!

Heb nu een heel ouderwets eiken keukentje, met maar 3 onderkastjes en 2 bovenkastjes.

Ja, ben echt erg benieuwd. Roep al sinds we hier wonen (3 jaar) dat ik een andere keuken wil, maar ja, moet je wel geld voor hebben hè!

Dus zou me goed uitkomen als we deze kunnen krijgen!

Nou, we zijn wezen kijken en voor zover we het konden zien, ziet het er nog erg mooi uit!
Het is een witte hoekkeuken, met erg veel kastjes (3x zoveel als ik nu heb!!) En van die diepe laden voor pannen ofzo.

We hebben dus voor niets een andere keuken!!!! Alleen het blad was ook wit,en dat vind ik niet mooi, dus moeten we wel een ander blad kopen.

Maar het zal nog wel even duren voor hij staat, want we gaan dan ook maar meteen nieuwe plavuizen leggen en de muren betegelen. Wordt dus nog een flinke klus!

Gaaf zeg, ik heb nog wel even een je gedacht toen ik mijn keuken aan het rommelen was! Wij zitten te wachten op een ander huurhuis en ik weet wel dat ik de keuken die ik nu heb zal missen!    Niet heel groot ofzo, en allemaal veel te open, hahahah, maar wel perfect nog voor ons drieen! Geniet er maar van en ach ja, die mini-verbouwing hoort erbij... Je weet wat je rvoor terugkrijgt, hihihi!

-X- Marieke

Terug
Bovenaan