keukenkastjes

A

Anoniem

Guest
Mijn lieve delano trek zich werkelijk waar overal aan op zo oa ook aan de handgrepen van de keukenkastjes. Waardoor hij regelmatig een deurtje open krijgt en dus alles voor het grijpen heeft.
Nu hadden wij bij kevan van die klemmetjes aan de binnenkant van de kastjes geschroefd, maar aangezien wij nu een keuken hebben van 21/2 jaar oud vind ik het zonde om daar in te gaan schroeven ed.
Weet een van jullie misschien of er ook iets bestaat waardoor mijn mannetje niet elke keer de deurtjes openmaakt zonder dat er schroeven oid aan te pas hoeft te komen??

groetjes kim

Hoi,

Toen wij in dit huis kwamen wonen hebben wij er een spiksplinternieuwe keuken in gezet, dus ik had hetzelfde probleem. Nu is de situatie bij ons zo dat we een afgesloten keuken hebben, d.w.z. er zit een opening in ter grootte van een deur. Daar hebben wij een traphekje voor gemaakt. Het werkt perfect en Merijn heeft echt nooit ergens aan gezeten, ook niet toen hij wat ouder werd wel in de keuken mocht zijn. En als ik aan het koken was en even de kamer in wilde lopen, kon ik het hekje altijd dicht doen zodat Merijn niet aan de pannen kon komen. Een ideale oplossing voor ons.

Misschien is het een optie voor jullie?

Groetjes Fonske.

Je hebt toch ook van die klemmetjes die je aan de binnenkant bevestigd en dat is volgens mij zonder schroeven.
Bij prenatal hebben ze die volgens mij.

Dat traphekje is ook een idee, kunnen we hier ook wel invoeren.

Pauline

Toen sven klein was en dat niet kom laten heb ik 1 keukenkastje leeg gemaakt om in de spelen de rest moet hij wel vanaf blijven. Nu spelen sven en mirthe er samen in.....is een geweldige verstop plek!

Terug
Bovenaan