Keukenmachine

<p>Onze keukenmachine is kapot gegaan en ik ben dus op zoek naar een andere. Over drie maanden komt er een kleintje hier dus ik verwacht hem veel te gaan gebruiken voor babyvoeding, maar ook voor het maken van verse tapenade, pesto, salsa, beslag etc. Nu zag ik op internet allerlei special 'babycook' machines, maar ik vraag me af of die wel handig zijn. Hebben jullie een keukenmachine waar jullie erg tevreden over zijn? Ik hoor het graag!!</p>
 
Heb me er zelf ook wat in zitten verdiepen. Collega’s van mij vertelde me dat je echt niet speciaal zo’n baby cook hoefde aan te schaffen. Blender/mixer of zelfs een staafmixer zijn ook goed. De kleine is bij mij nog niet geboren dus heb nog niet speciaal iets aangeschaft. Heb oo het moment een blender van Philips en een keukenmachine van (ben t merk dus ineens vergeten maar hij stelt niet zoveel voor haha) 
ben wel nog van plan om een staafmixer aan te schaffen ook omdat ik wat meer soep wil maken in de toekomst. Heb nog geen uitgekozen. 
Maar als er vrouwen zijn die zo’n baby cook ding wel handig vinden en gebruiken wil k dat ook graag weten dus ga t hier ff proberen te volgen :p had zelf gekeken naar ene van Philips avent. Van 160/170 euro.
 
Hoi, 
Nou het probleem met de keukenmachine vond ik dat je een te grote hoeveelheid in 1 keer moet maken (anders draait het niet/komt het niet bij de mesjes). 
Heb de keukenmachine zelden gebruikt voor onze kleine alleen wat fruit hapjes vooruit gemaakt en ingevroren een paar keer. 
Verder is een staafmixer ideaal voor baby pakjes! 
Zeker als hij/zij op den duur met de pot mee gaat eten, lekker bakje vol even de staafmixer erin en tadaa!
Zou je sterk afraden een keukenmachine voor je baby aan te schaffen.
Liefs
 
Ja een staafmixer vond ik echt het beste werken! 
Met de blender heb je ook weer het hoeveelheid probleem en wordt het vaak net iets te vloeibaar. 
Babycook machines heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord. 
Ben nu weer 2 maanden zwanger en ga zeker weer een staafmixer kopen als de tijd voor prakjes is aangebroken.! Dit omdat de andere echt opgebruikt is bij nummer 1 hahah
 
Ik heb van philips een stoom blender voor de babyhapjes en ben super tevreden. Gebruik hem nu al 6 maanden en werkt heel fijn. Eerst de producten stomen en daarna meteen blenderen. Door het stomen blijven de sappen ook behouden waardoor de hapjes smeuiger worden
 
Terug
Bovenaan