keuring gehad.

Vandaag voor het eerst de verpleegkundige gehad sinds ik overgestapt ben. Jeeeeej wat een verschil. Ze had alle tijd en zeer geïntresseerd. Tjerk weegt nu 9950 gram en is 78 cm. Dus precies in verhouding. Hij heeft keurig zitten zwaaien naar haar en liet prachtig zien waar zijn buikje zit hahahaa. Hij heeft veel van zijn woordjes gezegd (normaal doet ie dat echt niet op commando) en ze stond er versteld van. Ze kon dat de eerste 9 maanden wel overslaan hahahaah. Hij is zowel met zijn moteriek en zijn taalontwikkeling erg ver voor. Meestal is het 1 van de 2 maar ik heb een eigenwijsje. Ik was bang dat ik hem teveel eten gaf, aangezien hij nog steeds 3 flessen krijgt, maar dat vond ze onzin. Gezien zijn groei gaat hij heel netjes en heeft hij het echt nodig. Hij verbruikt nogal wat energie was het antwoord. ( en ik gelijk ja niet alleen de zijne hahahahaha) Kortom. Helemaal blij dat ik overgestapt ben en trots op mijn kereltje, maar moet ie nou echt zo hard gaan?

Oooh wat fijn dat je ook zo'n goede indruk hebt nu je bent overgestapt.
Het is waar ik nu ga ook zoveel leuker en beter haha.
Fijn dat je kereltje goed gekeurd is en netjes gegroeid hij is 1,5 cm langer dan jochem en 1,5 kilo lichter haha
Ach als je maar lekker gezond zijn toch!

super dat het zo goed gaat.. hier ook nog 3 flessen hoor en soms meer.. ethan is gewent om op verzoek eten te krijgen en het lukt aardig over dag om er een ritme in te krijgen maar ik ben nou eenmaal niet iemand die een kind zoet gaat houden met allelei koekjes enzo als het een half uur uur eerder is..

@supertje. ene kant is het voor jouw wel fijn dat hij hard gaat dan heb je straks misschien beetje je handen vrij voor de 2e.
maar aan de andere kant is er veel te weinig tijd om te genieten van elke nieuwe ontwikkeling! tegen de tijd dat ze iets nieuws hebben en je ziet het kunnen ze alweer iets anders

Geweldig kereltje! en super dat je het bij deze zo goed kan vinden... ga je ook weer wat geruster heen.
net wat kelly zegt, misschien wel goed dat hij een beetje snel gaat... je hebt er zo nog een beeb bij. die ook de nodige aandacht nodig heeft. en misschien is die wel heeeeel traag... :D hahah

Terug
Bovenaan